22 Iulie 2020

actualizari-algoritmi-google

Motorul de căutare Google deține o mare parte din căutările online pe desktop și peste 90% din cele efectuate pe device-urile mobile. Cu un rol extrem de important pe piața din România, acesta are ca scop oferirea unei experiențe plăcute utilizatorilor și rezultate relevante care să răspundă interogărilor.

Algoritmii motorului de căutare Google sunt actualizați de 20 ani în mod constant și au efecte asupra rezultatelor și pozițiilor paginilor în clasament.

În ultimul deceniu au avut loc numeroase actualizări semnificative, iar algoritmi precum Panda, Penguin, RankBrain, BERT, inclusiv May 2020 Core Update, sunt recunoscuți pentru impactul major asupra SEO și clasamentelor website-urilor.

Cea mai recentă actualizare a algoritmului Google

Anul acesta, în luna mai, a fost o actualizare a algoritmului denumită May 2020 Core Update. În urma acesteia, viteza de încărcare a unei pagini, interactivitatea, cât și adâncimea în structura de conținut au devenit vitale. De asemenea, conținutul unui website este evaluat mai în detaliu, în funcție de criterii de expertiză, autoritate și încredere.

May 2020 Core Update are în vedere și intenția de căutare a utilizatorului. Potrivit Google, această actualizare vizează îmbunătățirea modului în care algoritmul de căutare apreciază conținutul pentru a face rezultatele mai relevante pentru intenția de căutare a utilizatorului.

Tiparul urmat de Google în actualizarea algoritmilor

Cu fiecare actualizare, Google a încercat să afișeze rezultate ale căutării cât mai relevante pentru interogări. Acest proces include eforturi de a reduce spam-ul sau entitățile care încearcă să manipuleze algoritmii motorului de căutare.

De asemenea, Google urmărește să recompenseze cele mai autorizate și de încredere surse din mediul online. Astfel, de-a lungul anilor a lucrat la
o mai bună înțelegere a conținutului, într-un mod cât mai eficient și inteligent.

Pașii de urmat pe viitor

Construirea unui website demn de apreciat este obiectivul pe care fiecare firmă ar trebui să îl aibă, indiferent de domeniul de activare.

Având în vedere actualele schimbări ale algoritmilor, dar și viitoarele este nevoie de un website original, mai eficient, mai profund ca structură de informaţii și cu mai multe elemente de încredere decât cel al competitorilor.

Construiește ceva care este ”awesome”. Analistul principal al tendințelor de la Google, John Mueller, a afirmat mai în glumă, mai în serios că “awesomeness” este un factor de clasare Google.

Monitorizarea algoritmilor Google pentru a se înțelege implicarea acestora în traficul organic al website-urilor sunt esenţiale; este importantă înțelegerea şi intuirea schimbărilor majore adoptate de motorul de căutare și adaptare atunci când se impune.     

Orice afacere trebuie să aibă în considerare construirea unei prezenţe online pe care Google nu ar avea niciun motiv să nu o claseze pe o poziție înaltă.

Informații citate de la sursa:
https://searchengineland.com/history-google-algorithm-updates-20-years-336084

 

Ai aflat informații interesante?

Abonează-te la newsletter şi îți vom trimite noutățile.
Articol publicat în Articole și noutăți   Miercuri, 22 Iulie 2020