Agen■ia web LiveCOM

Home » Ecommerce » Analiz─â

Analiz─â

Analiz─â magazin online

Analiz─â

├Änainte de a lua decizia investi╚Ťiei ├«ntr-un magazin online, sau dac─â de╚Ťii deja un magazin online care nu genereaz─â v├ónz─âri conform a╚Ötept─ârilor, primul pas este o diagnoz─â de specialitate. Experien┼úa noastr─â ├«n ecommerce presupune o analiz─â a factorilor de succes ├«n comer╚Ťul online privind dou─â direc╚Ťii principale pentru un magazin online: marketing ╚Öi tehnic.

Analiza ca stategie de marketing, trebuie s─â ├«┼úi ofere r─âspunsuri concrete la ├«ntreb─âri precum - Ai o imagine c├ót mai clar─â despre ni╚Öa sau pia╚Ťa la care te adresezi? Care sunt concuren╚Ťii t─âi online? Cum ├«┼či promoveaz─â concuren┼úii magazinul online? Ce obiective de marketing trebuie s─â ├«╚Ťi setezi pentru a vinde online?

Din punct de vedere tehnic, o analiz─â pentru dezvoltarea unui magazin online presupune toate aspectele tehnice de realizare ┼či dezvoltare pe termen lung: platform─â, num─âr de produse, parametrii produselor, prezentarea produselor, c─âutari ├«n site, finalizarea comenzii, facturare, integrarea cu platforme de tip CRM/ERP, etc.

Primul pas către vânzările online este analiza

Dore┼čti s─â investe┼čti ├«ntr-un magazin online? Serviciul nostru de analiz─â de specialitate ├«n ecommerce te ajut─â s─â afli informa┼úii...

ofert─â / estimare