e-Commerce

Optimizarea unui magazin online poate fi o provocare pentru orice afacere care doreşte creşterea vânzărilor online. În ultimii ani piaţa de e-Commerce din România a crescut anual, chiar şi cu 50% pe anumite nişe şi este în continuă ascensiune.

Optimizăm şi dezvoltăm magazinul tău

Analiză
01

Analiză

Înainte de a lua decizia investiției într-un magazin online, sau dacă deții deja un magazin online care nu generează vânzări conform așteptărilor, primul pas este o diagnoză de specialitate. Experienţa noastră în ecommerce presupune o analiză a factorilor de succes în comerțul online privind două direcții principale pentru un magazin online: marketing, user experience, aspecte tehnice.

Vezi servicii
Funcţii
02

Funcţii

Pe lângă funcţiile standard ale unui magazin online trebuie luate în calcul şi anumite funcţionalităţi suplimentare care extind un magazin online într-o platformă de ecommerce puternică, particularizată pentru fiecare domeniu de activitate.

Funcțiile tipice ale unui magazin online sunt: înregistrarea clienţilor şi comenzilor, coşul de cumpărături, metode de plată, metode de livrare a comenzii, gestiunea produselor şi categoriilor, manangementul taxelor, cota TVA, alte taxe.

Vezi servicii
Design
03

Design

Un pas de o importanţă majoră în proiectarea şi realizarea unui magazin este aspectul care atrage şi îndrumă utilizatorii către finalizarea vânzării. După analizarea elementelor specifice fiecărui business, precum şi structurarea informaţiei, design-ul este gestionat de către web designeri care sunt responsabili pentru a crea modele unice, personalizate, care sunt capabile să ofere utilizatorilor o experiență care este de neegalat.

Vezi servicii
Implementare
04

Implementare

Implementarea unui magazin online este pasul în care toate elementele precum date de marketing, obiective, structură, proprietăţi de produs, design-ul stabilit sunt gata să intre în faza de programare şi ulterior de testare riguroasă.

Vezi servicii
Mentenanţă
05

Mentenanţă

Mentenanţa unui magazin online presupune toate operaţiunile menite să asigure funcţiile şi garanţia magazinului să ruleze 24 din 24 fără probleme şi în condiții de maximă siguranță. Serviciile de mentenanţă oferite de LiveCOM asigură monitorizarea şi rezolvarea problemelor de natură tehnică, precum şi suport tehnic necesar.

Vezi servicii