Analiză

Analiză magazin online

Analiză

Înainte de a lua decizia investiției într-un magazin online, sau dacă deții deja un magazin online care nu generează vânzări conform așteptărilor, primul pas este o diagnoză de specialitate. Experienţa noastră în ecommerce presupune o analiză a factorilor de succes în comerțul online privind două direcții principale pentru un magazin online: marketing, user experience, aspecte tehnice.

Analiza ca stategie de marketing, trebuie să îţi ofere răspunsuri concrete la întrebări precum - Ai o imagine cât mai clară despre nișa sau piața la care te adresezi? Care sunt concurenții tăi online? Cum îşi promovează concurenţii magazinul online? Ce obiective de marketing trebuie să îți setezi pentru a vinde online?

Din punct de vedere tehnic, o analiză pentru dezvoltarea unui magazin online presupune toate aspectele tehnice de realizare şi dezvoltare pe termen lung: platformă, număr de produse, parametrii produselor, prezentarea produselor, căutari în site, finalizarea comenzii, facturare, integrarea cu platforme de tip CRM/ERP, etc.

Primul pas către vânzări online este analiza

Doreşti să investeşti în magazinul tău online? Serviciul nostru de analiză ecommerce te ajută să afli informaţii...

ofertă / estimare