Experiența utilizatorului descrie modul în care oamenii se simt când navighează pe un site web, folosesc o aplicație mobilă sau interacționează în alt mod cu produsele sau serviciile digitale ale unei companii.
Citeşte mai mult...Experiența utilizatorului descrie modul în care oamenii se simt când navighează pe un site web, folosesc o aplicație mobilă sau interacționează în alt mod cu produsele sau serviciile digitale ale unei companii.
Citeşte mai mult...La începuturi, Google se baza în mare măsură pe plain text data (text simplu de date) și pe backlink-uri (legături URL care fac trimiterea de la un website la o pagină de pe un alt website) pentru a stabili clasamente prin reîmprospătări lunare periodice.
Citeşte mai mult...Publicitatea B2B, cu ciclurile sale lungi de vânzări și densitatea relativ redusă a datelor, nu a fost niciodată ușoară, iar limitarea tracking-ului din cauza dispariției cookie-urilor este pe cale să îngreuneze situația.
Citeşte mai mult...Combinând CRO („optimizarea ratei de conversie”) și SEO („optimizarea pentru motoarele de căutare”), două aspecte importante în creșterea reacțiilor și a traficului pe un site web, se poate forma o uniune armonioasă.
Citeşte mai mult...Plaja de site-uri cu imagini de stoc gratuite (free images) este vastă, însă calitatea și conținutul acestora diferă de la un site la altul.
Citeşte mai mult...E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) - Expertiză, Autoritate, Încredere, au fost un mix de factori prezentați în ghidurile Google de ani de zile.
Citeşte mai mult...Pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic, se pot întreprinde o serie de acțiuni care ajută la maximizarea bugetelor și îmbunătățirea rentabilității investiției.
Citeşte mai mult...Site-urile din SEE (Spațiul Economic European) care nu au reușit să implementeze Google Consent Mode V2 se pot confrunta cu provocări.
Acest articol prezintă câteva posibile consecințe care pot apărea în urma neactualizării Consent Mode V2, observate după data de 7 martie 2024.
Citeşte mai mult...Google Consent Mode V2: Revoluționarea confidențialității datelor și a consimțământului utilizatorului
Google a anunțat că implementarea Google Consent Mode V2 este obligatorie până în martie 2024 pentru a continua să utilizeze funcțiile de personalizare a anunțurilor și serviciilor.
Citeşte mai mult...În procesul de creare și optimizare a conținutului pentru un site de e-Commerce, se poate folosi versiunea cuvântului cheie principal la singular pentru produse sau la plural pentru categorii de produse. O alegere importantă este dacă clasarea poate fi făcută pentru ambele versiuni ale cuvintelor cheie pe aceeași pagină sau trebuie creată o pagină nouă?
Citeşte mai mult...