Articole şi noutăţi

6 tehnici pentru experiența supremă a utilizatorului în e-Commerce

Articole și noutăți
6 tehnici pentru experienta suprema a utilizatorului in e Commerce

Experiența utilizatorului descrie modul în care oamenii se simt când navighează pe un site web, folosesc o aplicație mobilă sau interacționează în alt mod cu produsele sau serviciile digitale ale unei companii.

Citeşte mai mult...

Cum caută oamenii: înţelegerea intenției utilizatorului (user intent)

Articole și noutăți
Cum folosesc oamenii motorul de căutare Google

La începuturi, Google se baza în mare măsură pe plain text data (text simplu de date) și pe backlink-uri (legături URL care fac trimiterea de la un website la o pagină de pe un alt website) pentru a stabili clasamente prin reîmprospătări lunare periodice.

Citeşte mai mult...

B2B sfaturi pentru conținut și lead gen

Articole și noutăți
B2B sfaturi pentru continut si lead gen

Publicitatea B2B, cu ciclurile sale lungi de vânzări și densitatea relativ redusă a datelor, nu a fost niciodată ușoară, iar limitarea tracking-ului din cauza dispariției cookie-urilor este pe cale să îngreuneze situația.

Citeşte mai mult...

Trafic fără clienți sau vânzări din site? Cum să câștigi conversii cu CRO și SEO

Articole și noutăți
Cum să castigi conversii cu CRO si SEO

Combinând CRO („optimizarea ratei de conversie”) și SEO („optimizarea pentru motoarele de căutare”), două aspecte importante în creșterea reacțiilor și a traficului  pe un site web, se poate forma o uniune armonioasă.

Citeşte mai mult...

37 de site-uri cu imagini gratuite

Articole și noutăți
41 de site uri cu imagini gratuite

Plaja de site-uri cu imagini de stoc gratuite (free images) este vastă, însă calitatea și conținutul acestora diferă de la un site la altul.

Citeşte mai mult...

Google E-E-A-T - ce este și cum să-l înțelegi pentru SEO

Articole și noutăți
Google EEAT

E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) - Expertiză, Autoritate, Încredere, au fost un mix de factori prezentați în ghidurile Google de ani de zile.

Citeşte mai mult...

8 strategii pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic și creștere ROI

Articole și noutăți
ROI

Pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic, se pot întreprinde o serie de acțiuni care ajută la maximizarea bugetelor și îmbunătățirea rentabilității investiției.

Citeşte mai mult...

Impactul neactualizării la Google Consent Mode V2 după 7 Martie 2024

Articole și noutăți
Impactul critic al neactualizarii la Google Consent Mode V2 dupa 7 Martie 2024

Site-urile din SEE (Spațiul Economic European) care nu au reușit să implementeze Google Consent Mode V2 se pot confrunta cu provocări.

Acest articol prezintă câteva posibile consecințe care pot apărea în urma neactualizării Consent Mode V2, observate după data de 7 martie 2024.

Citeşte mai mult...

Google Consent Mode V2 consimțământul utilizatorului pe site-uri din Martie 2024

Articole și noutăți
Google Consent Mode V2

Google Consent Mode V2: Revoluționarea confidențialității datelor și a consimțământului utilizatorului

Google a anunțat că implementarea Google Consent Mode V2 este obligatorie până în martie 2024 pentru a continua să utilizeze funcțiile de personalizare a anunțurilor și serviciilor.

Citeşte mai mult...

Cum poate influența pluralul cuvintelor cheie în e-Commerce

Articole și noutăți
Cum influenteaza pluralul cuvintelor cheie intentia de cautare pentru e Commerce

În procesul de creare și optimizare a conținutului pentru un site de e-Commerce, se poate folosi versiunea cuvântului cheie principal la singular pentru produse sau la plural pentru categorii de produse. O alegere importantă este dacă clasarea poate fi făcută pentru ambele versiuni ale cuvintelor cheie pe aceeași pagină sau trebuie creată o pagină nouă?

Citeşte mai mult...
Pagina 1 din 15