LiveCOM Cluj

Home » Articole și noutăți

Articole şi noutăţi

Remarketingul și Retargetingul – Când și cum pot fi utilizate

Articole și noutăți
remarketing-si-retargeting

De multe ori în domeniul e-commerce consumatorii vizitează site-ul unei afaceri, accesează paginile acestuia, adaugă produse în coșul de cumpărături, dar nu finalizează achiziția acestora. Acest fapt se întâmplă des în momentul în care aceștia sunt distrași de altceva sau aleg să analizeze mai mult finalizarea procesului de cumpărare.

Potrivit studiilor, doar 2% dintre persoanele care vizitează un site pentru prima dată achiziționează articole din cadrul acestuia. Pentru o creștere a volumului de vânzări a unei afaceri, există aceste două tactici de marketing: REMARKETING și RETARGETING. Scopul acestora este de a atrage înapoi vizitatorii care au manifestat interes pentru un brand.

Citeşte mai mult...

Content marketing - content de calitate versus cantitate

Articole și noutăți
content-digital

Când vine vorba despre marketing-ul digital, calitatea trebuie să învingă mereu cantitatea, afacerea având de câștigat pe termen îndelungat. Într-o eră a internetului, consumatorii tind să aleagă o marcă cu personalitate, care dă dovadă de creativitate și autenticitate.

Majoritatea persoanelor au de completat zilnic o listă de task-uri care implică o serie de acțiuni și interacțiuni în diferite medii online. O mare parte dintre acestea se desfășoară pe cale digitală, ceea ce implică și expunerea la mesaje, informații, anunțuri sau postări.

Citeşte mai mult...

Ce este un Landing Page și beneficiile pe care le oferă

Articole și noutăți
landing-page

Pagina de destinație (Landing Page) dintr-un site prezintă o multitudine de avantaje, unul dintre acestea fiind cel de a converti vizitatorii în potențiali clienți. Așadar, este recomandată o atenție sporită asupra acesteia în strategia de marketing.

O campanie care are în vizor utilizarea unei pagini de destinație poate fi sigură că va atrage consumatorii și că îi va convinge să efectueze o acțiune care să contribuie la obiectivul propus.

Citeşte mai mult...

10 motive pentru un site optimizat

Articole și noutăți
10 motive pentru un site optimizat

Succesul unei afaceri online este garantat de o serie de pași care trebuie analizați și implementați. Este posibil ca unii să pară că nu merită atenție, investiție sau muncă. Unul dintre aceștia este optimizarea web design-ului.

Totuși beneficiile acestuia sunt numeroase, iar o afacere care dorește să se dezvolte și să atragă un număr cât mai mare de clienți nu va ignora acest aspect. O afacere care dorește să crească se va documenta cu privire la importanța SEO în site.

Citeşte mai mult...

Cât de des se schimbă algoritmii Google?

Articole și noutăți
Cat de des se schimba algoritmi Google

Motorul de căutare Google deține 75% din căutările online pe desktop și peste 92% din cele făcute pe device-urile mobile. Cu o prezență dominantă și pe piața din România, dorește să ofere utilizatorilor de internet o experiență plăcută, rezultate relevante care să corespundă căutărilor și răspund întrebărilor.

Google actualizează în mod constant algoritmii. Deși de multe ori nu au efecte vizibile asupra rezultatelor , dacă regulamentul SEO a fost respectat, aceștia au rolul de a optimiza clasamentul și de a notifica site-urile care au anumite defecte.

Citeşte mai mult...

Marketing: Conectarea online cu generația Milenialilor Y

Articole și noutăți
marketing-conectarea-online-cu-generația-milenialilor-Y

Generația Milenialilor reprezintă viitorul dezvoltării în această eră. Aceasta se caracterizează și prin consumul zilnic de internet care conduce la nevoia de noi tendințe și strategii de marketing pentru a atrage sau loializa acest segment de consumatori.

Generația Milenialilor, cunoscută și sub numele de “Generația Y”, este constituită din oamenii născuți între 1980-2000, expuși la schimbări și o dezvoltare constantă a tehnologiei. Cuvântul care descrie acest grup este chiar TEHNOLOGIA.

Citeşte mai mult...

Factori de succes în e-Commerce

Articole și noutăți
Factori de succes in e-commerce

e-Commerce-ul înseamnă să economisești timp, să ai posibilitatea de a identifica cât mai multe produse sau servicii și să compari ofertele într-un mod facil și rapid.

În 2017, în România, piața de e-Commerce a înregistrat valoarea de 2,8 miliarde de euro (cu peste 40% mai mult decât în 2016), valoarea face referire strict la e-tail, adică la produsele fizice (tangibile) care au fost comandate online. Nu sunt incluse serviciile, plățile de facturi la utilități, biletele de avion, vacanțele, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul download-abil etc.

Citeşte mai mult...

Necesitatea de a migra de la HTTP la HTTPS din iulie 2018

Articole și noutăți
Migrarea de la HTTP la HTTPS
 

Site-ul tău nu este încă securizat HTTPS?
Află că de la începutul lunii iulie 2018, vizitatorii vor fi avertizați în bara de adrese URL a browser-ului asupra site-urilor nesecurizate sau nesigure; riscul de pierdere al încrederii vizitatorilor și conversiilor pe site, este major.

Citeşte mai mult...

SEO - criterii de optimizare on-site sau on-page

Articole și noutăți
on-site_seo
 

On-site seo sau on-page este unul dintre cei doi factori majori de clasare a unui site web în motoarele de căutare. Optimizarea este fundația oricărui site deoarece fără optimizarea on-site, optimizarea off-site este inutilă.

On-site seo se referă la tot ce poate fi schimbat și manipulat într-un site și chiar dacă reprezintă un procent semnificativ din optimizarea unui site, la fel ca și seo off-site, on-site seo necesită toate eforturile.

Citeşte mai mult...

Link-urile interne - reguli de bază în structura unui site

Articole și noutăți
internal-link

Una dintre cele mai grele etape atunci când vine vorba de promovarea unui site este structurarea acestuia pentru atragerea de vizitatori de calitate. Când această etapă a fost atinsă, există un alt task care trebuie realizat pentru a putea ține un vizitator pe site care să caute mai departe prin conținut.

Evitarea unei scanări rapide și a unei ieșiri rapide de pe pagina site-ului este dificilă, dar prin utilizarea link-urilor interne (internal links) și a textului ancoră (anchor text) se poate atrage trafic de calitate, dar și păstrarea cititorilor pe pagini sau user engagement în content-ul oferit.

Citeşte mai mult...
Pagina 1 din 4
Home » Articole și noutăți