LiveCOM Cluj

Home » Articole și noutăți

Articole şi noutăţi

Local SEO - beneficiile optimizării locale pentru afacerea ta

Articole și noutăți
local-seo

Milioane de utilizatori folosesc zilnic căutările locale pentru a găsi cele mai bune business-uri din zonă. Pentru a crește șansele unui site de a fi găsit de potențialii consumatori, optimizarea locală (local SEO) în rezultatele de căutare este modalitatea cea mai potrivită în care se poate investi.

Optimizarea locală a unui site de business este o modalitate de clasare pe poziții mai bune în audiența locală. Cu toate că un site poate targeta întreaga lume virtuală, dacă audiența targetată este localizată în apropierea sau chiar în orașul în care firma sau magazinul business-ului există, atunci local SEO devine o necesitate.

Citeşte mai mult...

Rezultatele căutărilor în Google, află despre tehnologia RankBrain

Articole și noutăți
RankBrain

RankBrain este o tehnologie care utilizează inteligența artificială și care ajută gigantul Google să proceseze și să sorteze rezultatele din căutări în moduri nemaiîntâlnite până acum. Toți cei care sunt interesați de propriile rezultate din motoarele de căutare ar trebui să cunoască următoarele informații.

Ce este RankBrain și de ce este important ?

Citeşte mai mult...

Conținut duplicat - află cât de mult rău poate crea pentru un site

Articole și noutăți
content-duplicate

Este crucial ca toți proprietarii unui site să înțeleagă că republicarea unor postări, descrieri de produs, comunicate de presă sau știri preluate duplicat pot face ca paginile site-ului propriu să lupte serios pentru o poziționare înaltă în rezultatele Google.

Regula de bază în situația preluării unui conținut deja-existent de pe alte site-uri este de zero așteptări în poziționări înalte în motorul Google și nici un fel de clasare în cazul în care se utilizează conținut copiat, fără nici un pic de valoare adăugată.

Citeşte mai mult...

White Hat SEO sau cum să joci după regulile Google și să câștigi

Articole și noutăți
White-Hat-SEO

Vrei să te clasezi pe cele mai înalte poziții în lista de rezultate Google, prin termeni competitivi, fără a mai avea grija posibilelor penalizări? Atunci este momentul să alegi tacticile White Hat SEO.

Folosirea exclusivă a tehnicilor White Hat SEO face ca un asemenea grafic în care popularitatea unui site să scadă dramatic, să fie practic imposibil de găsit în Google Analytics:

Citeşte mai mult...

Experiența utilizatorului pe site - cele mai comune greșeli de evitat

Articole și noutăți
user_experience

Fiecare utilizator în parte așteaptă ca navigarea pe un site online să fie cât mai facilă, să se încarce rapid, să fie user-friendly, să dispună de un design responsive, iar dacă este un e-commerce să asigure un plan ușor și rapid către cumpărarea unui produs. În momentul în care un site de business are link-uri interne care nu duc nicăieri sau este greu de navigat pe varianta mobilă, poate conduce la îndepărtarea vizitatorilor de pe site-ul companiei. Tocmai de aceea este crucial ca experiența utilizatorului pe site, alături de interfață să rămână prioritare în strategia de dezvoltare a business-ului.

Citeşte mai mult...

Google Speed Update, un factor determinant în SEO

Articole și noutăți
speed_update

Luna iulie vine cu o nouă actualizare: viteza de încărcare a paginii, denumită de Google Speed Update, va deveni un factor de clasare SEO și poziționare în rezultatele mobile. Astfel Google va folosi și viteza de încărcare a unei pagini ca factor în poziționarea rezultatelor de căutare de pe mobil. Google a anunțat o schimbare semnificativă în modul de clasare a site-urilor pentru căutările de pe mobil: se va lua în considerare și viteza de încărcare ca și semnal. Această modificare a fost denumită Speed Update și va intrat efectiv în acțiune în iulie 2018.

Citeşte mai mult...

Cum să faci față recenziilor negative din mediul online?

Articole și noutăți
Recenzii_online

Recenzia este modalitatea cea mai simplă prin care consumatorii pot să-și exprime aprecierea sau nemulțumirea față de produsele sau serviciile unei anumite companii. Astfel se comunică experiența avută lumii întregi care este din ce în ce mai interesată să le citească și să le folosească în decizia finală de cumpărare a produsului/ serviciului. Dar ce se poate face în momentul în care firma primește recenzii negative, chiar false? Care este cel mai corect mod de a răspunde într-o asemenea situație? Mai multe informații despre aceasta în rândurile de mai jos.

Citeşte mai mult...

#hashtag - cum se utilizează şi ce este un hashtag

Articole și noutăți
hashtag

Hashtag-ul, cunoscut sub popularul simbol #, este un element de marketing digital care se regăsește în postările de pe Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Tumblr, Google+. Utilizat în rețelele de socializare, semnul hashtag ajută la atragerea atenției asupra unei postări, la organizarea temelor unor conversații și promovarea unei campanii de marketing. Regăsite în diverse postări într-un număr mare sau doar câteva, hashtag-urile pot ajuta la extinderea contentului, creșterea reach-ului organic, amplificarea unui brand, targetarea pieței, găsirea cu mai multă ușurință a conținutului și îmbunătățirea SEO. 

Citeşte mai mult...

Meta descrierea - noutăți despre meta descriere și optimizarea ei

Articole și noutăți
meta_descriere

O meta descriere este un fragment dintr-o pagină care oferă o idee clară asupra conținutului și apare de obicei sub link-ul albastru din SERP (Search Engine Results Page). Iar dacă până acum Google utiliza în jur de 120-150 de caractere pentru un astfel de fragment, află că lucrurile s-au schimbat. Un purtător de cuvânt al Google a confirmat pentru Search Engine Land că un fragment de meta descriere va deveni mai lung decât până acum pentru a putea ajuta utilizatorii:

Citeşte mai mult...

Beneficiile creării unui brand solid offline și online

Articole și noutăți
branding

Un brand este modul în care o firmă, companie, asociație este percepută de publicul larg, se diferențiază de celelalte branduri și se identifică cu target-ul. Iar cu ajutorul strategiei de branding audiența este ajutată să identifice rapid o anumită companie și ceea ce oferă, dându-le motive să aleagă produsele, serviciile sau ambele în detrimentul competiției.

Orice business de succes este construit pe fundația unui brand solid. Și pentru a putea crea un brand solid este nevoie să înțelegi nevoile și dorințele consumatorilor și a prospecților.

Citeşte mai mult...
Pagina 1 din 3
Home » Articole și noutăți