Articole şi noutăţi

Tendințe SEO care au definit 2024 și așteptări în 2025

15 Ianuarie 2025 în Articole și noutăți
Tendinte SEO care au definit 2024 si asteptari in 2025

Anul 2024 a fost unul agitat pe segmentul de marketing digital, în special pentru SEO. S-au observat actualizări volatile ale algoritmului Google, influența inteligenței artificiale și scurgeri de documente.

Citeşte mai mult...

17 practici pentru optimizarea paginii de produs (e-Commerce SEO)

21 Noiembrie 2024 în Articole și noutăți
17 practici pentru optimizarea paginii de produs

Paginile de produs ar trebui să joace un rol central în strategia SEO, având în vedere faptul că primesc adesea mult trafic organic de la vizitatori gata să facă achiziții.

Acest articol prezintă moduri de utilizare a paginilor de produs cu scopul de a ajuta la creșterea performanței SEO și a veniturilor.

Citeşte mai mult...

Afișarea produselor în rezultatele organice din Google

17 Octombrie 2024 în Articole și noutăți
Afisarea organica a produselor

În cazul căutărilor de produse, rezultatele căutării Google seamănă oarecum cu paginile din categoria Amazon. Retailerii (comercianți cu amănuntul) ar trebui să se adapteze, acordând prioritate paginilor de produse pentru ca produsele lor sa fie afișate în grilele cu produse.

Citeşte mai mult...

6 tehnici pentru experiența supremă a utilizatorului în e-Commerce

05 Septembrie 2024 în Articole și noutăți
6 tehnici pentru experienta suprema a utilizatorului in e Commerce

Experiența utilizatorului descrie modul în care oamenii se simt când navighează pe un site web, folosesc o aplicație mobilă sau interacționează în alt mod cu produsele sau serviciile digitale ale unei companii.

Citeşte mai mult...

Cum caută oamenii: înţelegerea intenției utilizatorului (user intent)

07 August 2024 în Articole și noutăți
Cum folosesc oamenii motorul de căutare Google

La începuturi, Google se baza în mare măsură pe plain text data (text simplu de date) și pe backlink-uri (legături URL care fac trimiterea de la un website la o pagină de pe un alt website) pentru a stabili clasamente prin reîmprospătări lunare periodice.

Citeşte mai mult...

B2B sfaturi pentru conținut și lead gen

17 Iulie 2024 în Articole și noutăți
B2B sfaturi pentru continut si lead gen

Publicitatea B2B, cu ciclurile sale lungi de vânzări și densitatea relativ redusă a datelor, nu a fost niciodată ușoară, iar limitarea tracking-ului din cauza dispariției cookie-urilor este pe cale să îngreuneze situația.

Citeşte mai mult...

Trafic fără clienți sau vânzări din site? Cum să câștigi conversii cu CRO și SEO

19 Iunie 2024 în Articole și noutăți
Cum să castigi conversii cu CRO si SEO

Combinând CRO („optimizarea ratei de conversie”) și SEO („optimizarea pentru motoarele de căutare”), două aspecte importante în creșterea reacțiilor și a traficului  pe un site web, se poate forma o uniune armonioasă.

Citeşte mai mult...

37 de site-uri cu imagini gratuite

05 Iunie 2024 în Articole și noutăți
41 de site uri cu imagini gratuite

Plaja de site-uri cu imagini de stoc gratuite (free images) este vastă, însă calitatea și conținutul acestora diferă de la un site la altul.

Citeşte mai mult...

Google E-E-A-T - ce este și cum să-l înțelegi pentru SEO

16 Mai 2024 în Articole și noutăți
Google EEAT

E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) - Expertiză, Autoritate, Încredere, au fost un mix de factori prezentați în ghidurile Google de ani de zile.

Citeşte mai mult...

8 strategii pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic și creștere ROI

17 Aprilie 2024 în Articole și noutăți
ROI

Pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic, se pot întreprinde o serie de acțiuni care ajută la maximizarea bugetelor și îmbunătățirea rentabilității investiției.

Citeşte mai mult...
Pagina 1 din 15