Anul 2024 a fost unul agitat pe segmentul de marketing digital, în special pentru SEO. S-au observat actualizări volatile ale algoritmului Google, influența inteligenței artificiale și scurgeri de documente.
Citeşte mai mult...Anul 2024 a fost unul agitat pe segmentul de marketing digital, în special pentru SEO. S-au observat actualizări volatile ale algoritmului Google, influența inteligenței artificiale și scurgeri de documente.
Citeşte mai mult...Paginile de produs ar trebui să joace un rol central în strategia SEO, având în vedere faptul că primesc adesea mult trafic organic de la vizitatori gata să facă achiziții.
Acest articol prezintă moduri de utilizare a paginilor de produs cu scopul de a ajuta la creșterea performanței SEO și a veniturilor.
Citeşte mai mult...În cazul căutărilor de produse, rezultatele căutării Google seamănă oarecum cu paginile din categoria Amazon. Retailerii (comercianți cu amănuntul) ar trebui să se adapteze, acordând prioritate paginilor de produse pentru ca produsele lor sa fie afișate în grilele cu produse.
Citeşte mai mult...Experiența utilizatorului descrie modul în care oamenii se simt când navighează pe un site web, folosesc o aplicație mobilă sau interacționează în alt mod cu produsele sau serviciile digitale ale unei companii.
Citeşte mai mult...La începuturi, Google se baza în mare măsură pe plain text data (text simplu de date) și pe backlink-uri (legături URL care fac trimiterea de la un website la o pagină de pe un alt website) pentru a stabili clasamente prin reîmprospătări lunare periodice.
Citeşte mai mult...Publicitatea B2B, cu ciclurile sale lungi de vânzări și densitatea relativ redusă a datelor, nu a fost niciodată ușoară, iar limitarea tracking-ului din cauza dispariției cookie-urilor este pe cale să îngreuneze situația.
Citeşte mai mult...Combinând CRO („optimizarea ratei de conversie”) și SEO („optimizarea pentru motoarele de căutare”), două aspecte importante în creșterea reacțiilor și a traficului pe un site web, se poate forma o uniune armonioasă.
Citeşte mai mult...Plaja de site-uri cu imagini de stoc gratuite (free images) este vastă, însă calitatea și conținutul acestora diferă de la un site la altul.
Citeşte mai mult...E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) - Expertiză, Autoritate, Încredere, au fost un mix de factori prezentați în ghidurile Google de ani de zile.
Citeşte mai mult...Pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic, se pot întreprinde o serie de acțiuni care ajută la maximizarea bugetelor și îmbunătățirea rentabilității investiției.
Citeşte mai mult...