Articole şi noutăţi

Numărul de cuvinte sau cât de lung să fie conținutul text

Articole și noutăți
numar-cuvinte-continut-text

Specialiștii recomandă ca articolele despre servicii sau produse, prezentările despre produse, postările de blog și alte tipuri de advertoriale să conțină un minim 300 de cuvinte. Teoretic, motorul de căutare este “interesat” de conținutul din textul prezentat pe o pagină web care depășește acest număr de cuvinte.

Citeşte mai mult...

Idei de marketing pentru rețelele de socializare

Articole și noutăți
marketing-social-media

Este de necontestat faptul că în prezent fiecare companie are nevoie de o prezență puternică în mediul online, mai ales pe social media. Indiferent dacă este vorba de un mic magazin local sau o companie multinațională, este esențial ca social media să facă parte din strategia de marketing.

Citeşte mai mult...

ORM sau managementul eficient al reputației online

Articole și noutăți
managementul-reputatiei-online

(ORM - online reputation management)

Cu ani în urmă, chestiunile care țineau de strategiile de PR și gestionarea reputației păreau probleme de îngrijorare doar pentru brandurile mari și persoanele celebre. Afacerile mici și medii aveau doar o percepție unidirecțională, care permitea clienților un nivel scăzut de feedback.

Citeşte mai mult...

De ce strategiile SEO trebuie împărțite în pre și post-achiziție

Articole și noutăți
strategii-seo-pre-si-post-achizitie

Culegerea datelor de căutare nu reprezintă cea mai dificilă etapă din procesul de implementare SEO. Există numeroase instrumente din variate platforme care oferă specialiștilor în marketing posibilitatea de a observa date analitice despre website-urile deținute.

Citeşte mai mult...

Subiect e-mail B2B marketing pentru a creşte conversia

Articole și noutăți
email-marketing-b2b

Înainte de a se ajunge la conversii, un email trebuie să fie observat, în primul rând, ceea ce înseamnă că destinatarii trebuie să dea click pe acesta.

Atragerea atenției potențialilor clienți în timp ce își verifică inbox-ul reprezintă jumătate din lupta de marketing prin e-mail. Dintre toate elementele de e-mail tip B2B, subiectul înseamnă un pas mic care poate conduce la un salt imens pentru vânzările afacerii în cauză.

Citeşte mai mult...

20 de ani de actualizări ale algoritmului Google. Pregătit pentru ce urmează?

Articole și noutăți
actualizari-algoritmi-google

Motorul de căutare Google deține o mare parte din căutările online pe desktop și peste 90% din cele efectuate pe device-urile mobile. Cu un rol extrem de important pe piața din România, acesta are ca scop oferirea unei experiențe plăcute utilizatorilor și rezultate relevante care să răspundă interogărilor.

Algoritmii motorului de căutare Google sunt actualizați de 20 ani în mod constant și au efecte asupra rezultatelor și pozițiilor paginilor în clasament.

Citeşte mai mult...

Căutarea semantică și impactul ei asupra SEO

Articole și noutăți
cautare-semantica

În prezent Google poate oferi răspuns la aproape oricare întrebare introdusă de o persoană în bara de căutare. Deși deseori nu sunt utilizate cuvinte specifice, motorul de căutare intuiește ceea ce aceasta dorește să afle și prezintă rezultate relevante.

- Acest lucru nu ar fi posibil fără o CĂUTARE SEMANTICĂ.

Citeşte mai mult...

Noutăți și update-uri care vor influența afacerile online

Articole și noutăți
noutati-care-vor-influenta-afacerile-online

Afacerile online sunt mereu înconjurate de schimbări în mediul virtual, iar acestea pot deveni un plus de ajutor la atingerea obiectivelor sau un inamic dacă nu sunt observate sau luate în considerare.

Social media, motoarele de căutare aduc mereu noutăți care au rolul de a asigura consumatorilor o experiență cât mai plăcută. În același timp, pentru afaceri, noile update-uri reprezintă o șansă în plus de atragere a noilor clienți sau de fidelizare a celor deja existenți.

Citeşte mai mult...

Marketing digital externalizat - 34 tendințe pe care nu le poți ignora în viitor

Articole și noutăți
gmarketing-digital-externalizat

Pe viitor, o afacere este nevoită să țină şi mai mult pasul cu noile tendințe în materie de marketing digital pentru a atinge obiectivele propuse.

Pentru a înregistra o rată cât mai mare de vânzări, clienți fideli și câștiguri din investiţii, afacerile trebuie să acorde o atenție majoră resurselor care contribuie și conduc la aceste rezultate.

Citeşte mai mult...

5 greșeli de evitat în content writing

Articole și noutăți
greseli-de-evitat-in-content-writing

Conform sondajelor aproape majoritatea specialiștilor de marketing B2B apelează la marketingul de conținut pentru a stimula conștientizarea brand-ului, însă doar mai puțin de jumătate dintre ei dovedesc eficiența acestuia.

Strategia noastră în dezvoltarea unui nou website porneşte chiar de la content, arhitectură, pe care ulterior se mulează aspectul, uzabilitatea, eficienţa (utilizatorul este focusat în primul rând pe conţinut).

Citeşte mai mult...
Pagina 2 din 9