LiveCOM Cluj

Home » Articole și noutăți

Articole şi noutăţi

SEO - criterii de optimizare on-site sau on-page

Articole și noutăți
on-site_seo
 

On-site seo sau on-page este unul dintre cei doi factori majori de clasare a unui site web în motoarele de căutare. Optimizarea este fundația oricărui site deoarece fără optimizarea on-site, optimizarea off-site este inutilă.

On-site seo se referă la tot ce poate fi schimbat și manipulat într-un site și chiar dacă reprezintă un procent semnificativ din optimizarea unui site, la fel ca și seo off-site, on-site seo necesită toate eforturile.

Citeşte mai mult...

Link-urile interne - reguli de bază în structura unui site

Articole și noutăți
internal-link

Una dintre cele mai grele etape atunci când vine vorba de promovarea unui site este structurarea acestuia pentru atragerea de vizitatori de calitate. Când această etapă a fost atinsă, există un alt task care trebuie realizat pentru a putea ține un vizitator pe site care să caute mai departe prin conținut.

Evitarea unei scanări rapide și a unei ieșiri rapide de pe pagina site-ului este dificilă, dar prin utilizarea link-urilor interne (internal links) și a textului ancoră (anchor text) se poate atrage trafic de calitate, dar și păstrarea cititorilor pe pagini sau user engagement în content-ul oferit.

Citeşte mai mult...

Ce sunt social signals și cum pot afecta poziționarea unui site în căutările online

Articole și noutăți
social-signals

Platformele de social media sunt în continuă evoluție și fac deja parte din activitatea de zi cu zi a celor mai mulți dintre noi. Dacă până acum câțiva ani erau văzute doar ca simple site-uri de socializare, acum sunt parte din strategia oricărui business care este în continuă căutare de oportunități pentru dezvoltare.

O activitate bine gândită pe un site de socializare sau pe mai multe poate aduce multe beneficii unui business, precum social signal sau “semnal social”. Ce sunt social signal și care sunt avantajele pe care le aduc site-urilor de business, toate în rândurile de mai jos.

Citeşte mai mult...

Local SEO - beneficiile optimizării locale pentru afacerea ta

Articole și noutăți
local-seo

Milioane de utilizatori folosesc zilnic căutările locale pentru a găsi cele mai bune business-uri din zonă. Pentru a crește șansele unui site de a fi găsit de potențialii consumatori, optimizarea locală (local SEO) în rezultatele de căutare este modalitatea cea mai potrivită în care se poate investi.

Optimizarea locală a unui site de business este o modalitate de clasare pe poziții mai bune în audiența locală. Cu toate că un site poate targeta întreaga lume virtuală, dacă audiența targetată este localizată în apropierea sau chiar în orașul în care firma sau magazinul business-ului există, atunci local SEO devine o necesitate.

Citeşte mai mult...

Rezultatele căutărilor în Google, află despre tehnologia RankBrain

Articole și noutăți
RankBrain

RankBrain este o tehnologie care utilizează inteligența artificială și care ajută gigantul Google să proceseze și să sorteze rezultatele din căutări în moduri nemaiîntâlnite până acum. Toți cei care sunt interesați de propriile rezultate din motoarele de căutare ar trebui să cunoască următoarele informații.

Ce este RankBrain și de ce este important ?

Citeşte mai mult...

Conținut duplicat - află cât de mult rău poate crea pentru un site

Articole și noutăți
content-duplicate

Este crucial ca toți proprietarii unui site să înțeleagă că republicarea unor postări, descrieri de produs, comunicate de presă sau știri preluate duplicat pot face ca paginile site-ului propriu să lupte serios pentru o poziționare înaltă în rezultatele Google.

Regula de bază în situația preluării unui conținut deja-existent de pe alte site-uri este de zero așteptări în poziționări înalte în motorul Google și nici un fel de clasare în cazul în care se utilizează conținut copiat, fără nici un pic de valoare adăugată.

Citeşte mai mult...

White Hat SEO sau cum să joci după regulile Google și să câștigi

Articole și noutăți
White-Hat-SEO

Vrei să te clasezi pe cele mai înalte poziții în lista de rezultate Google, prin termeni competitivi, fără a mai avea grija posibilelor penalizări? Atunci este momentul să alegi tacticile White Hat SEO.

Folosirea exclusivă a tehnicilor White Hat SEO face ca un asemenea grafic în care popularitatea unui site să scadă dramatic, să fie practic imposibil de găsit în Google Analytics:

Citeşte mai mult...

Experiența utilizatorului pe site - cele mai comune greșeli de evitat

Articole și noutăți
user_experience

Fiecare utilizator în parte așteaptă ca navigarea pe un site online să fie cât mai facilă, să se încarce rapid, să fie user-friendly, să dispună de un design responsive, iar dacă este un e-commerce să asigure un plan ușor și rapid către cumpărarea unui produs. În momentul în care un site de business are link-uri interne care nu duc nicăieri sau este greu de navigat pe varianta mobilă, poate conduce la îndepărtarea vizitatorilor de pe site-ul companiei. Tocmai de aceea este crucial ca experiența utilizatorului pe site, alături de interfață să rămână prioritare în strategia de dezvoltare a business-ului.

Citeşte mai mult...

Google Speed Update, un factor determinant în SEO

Articole și noutăți
speed_update

Luna iulie vine cu o nouă actualizare: viteza de încărcare a paginii, denumită de Google Speed Update, va deveni un factor de clasare SEO și poziționare în rezultatele mobile. Astfel Google va folosi și viteza de încărcare a unei pagini ca factor în poziționarea rezultatelor de căutare de pe mobil. Google a anunțat o schimbare semnificativă în modul de clasare a site-urilor pentru căutările de pe mobil: se va lua în considerare și viteza de încărcare ca și semnal. Această modificare a fost denumită Speed Update și va intrat efectiv în acțiune în iulie 2018.

Citeşte mai mult...

Cum să faci față recenziilor negative din mediul online?

Articole și noutăți
Recenzii_online

Recenzia este modalitatea cea mai simplă prin care consumatorii pot să-și exprime aprecierea sau nemulțumirea față de produsele sau serviciile unei anumite companii. Astfel se comunică experiența avută lumii întregi care este din ce în ce mai interesată să le citească și să le folosească în decizia finală de cumpărare a produsului/ serviciului. Dar ce se poate face în momentul în care firma primește recenzii negative, chiar false? Care este cel mai corect mod de a răspunde într-o asemenea situație? Mai multe informații despre aceasta în rândurile de mai jos.

Citeşte mai mult...
Pagina 2 din 5
Home » Articole și noutăți