Articole şi noutăţi

5 greșeli de evitat în content writing

Articole și noutăți
greseli-de-evitat-in-content-writing

Conform sondajelor aproape majoritatea specialiștilor de marketing B2B apelează la marketingul de conținut pentru a stimula conștientizarea brand-ului, însă doar mai puțin de jumătate dintre ei dovedesc eficiența acestuia.

Strategia noastră în dezvoltarea unui nou website porneşte chiar de la content, arhitectură, pe care ulterior se mulează aspectul, uzabilitatea, eficienţa (utilizatorul este focusat în primul rând pe conţinut).

Citeşte mai mult...

7 greșeli de evitat în optimizarea SEO a contului de Instagram

Articole și noutăți
optimizare-cont-instagram

Optimizarea pentru motoarele de căutare este un instrument puternic pentru creșterea traficului pe un website, însă, într-un timp în care clienții sunt prezenți și pe alte platforme, este nevoie să se acorde atenție și acestora. Instagram este, de asemenea, locul în care consumatorii pot descoperi un brand și pot deveni interesați de acesta.

Citeşte mai mult...

10 trenduri în website design și uzabilitate

Articole și noutăți
trenduri-website-design-2020

Încă de la începutul anului 2020 au început să apară pe internet noi trenduri în web design. În același timp, alte tendințe, din anii trecuți, sunt în continuare aplicate deși sunt deja cunoscute și întâlnite în acest domeniu.

Design-ul se află într-o continuă schimbare și se dezvoltă în funcție de preferințele clienților. Așadar, este esențial ca brand-urile să acorde atenție și altor website-uri pentru a fi la curent cu cele mai noi stiluri.

Citeşte mai mult...

Digital Marketing 2020: 8 Trenduri de urmat

Articole și noutăți
digital-marketing-trenduri

Intrarea în anul 2020 aduce o serie de schimbări cu privire la modul în care o afacere ar trebui să comunice cu publicul consumator. Așadar, se recomandă ca un brand să includă în strategie câteva tendințe de marketing digital.

Astfel, în ultima perioadă s-au identificat 8 tendințe importante de marketing digital care nu trebuie omise din strategia pentru 2020.

Citeşte mai mult...

Campaniile Facebook cu răspuns direct vs construirea brandului

Articole și noutăți
campaniile-facebook

Publicitatea pe Facebook joacă din ce în ce mai multe roluri în marketingul de comerț și are un impact pe mai multe planuri spre deosebire de publicitatea pe alte platforme.

În domeniul eCommerce, specialiștii în marketing pot opta pentru diverse moduri de apropiere de publicul țintă. Unii apelează la publicitatea care încurajează la o acțiune directă în mediul online sau în aplicațiile mobile. Alții construiesc din timp și pe termen lung o relație cu clienții, crescând notorietatea brandului prin mesaje inteligente de brand awareness.

Citeşte mai mult...

Psihologia culorilor în marketing și branding

Articole și noutăți
psihologia-culorilor-marketing-branding

Psihologia culorilor nu este pe atât de simplă precum mulți consumatori sau firme consideră. În spatele acesteia există o multitudine de teorii și interpretări. Partea  bună este că în momentul în care aceasta este înțeleasă, strategia unui brand devine și mai eficientă.

Societatea este influențată constant de mediul în care trăiește. Sunt situații în care cuvintele pot avea o putere asupra modului în care o persoană reacționează la un dialog sau percepe discuția. Dacă cuvintele pot face asta, culorile, un factor primordial al mediului înconjurător, au un impact mai major.

Citeşte mai mult...

10 motive pentru care o strategie de optimizare SEO nu funcționează

Articole și noutăți
strategie-optimizare-seo

Încercarea de a ține pasul constant cu noile tendințe SEO devine din ce în ce mai grea atât pentru firmele care dețin un site, cât și pentru specialiștii în marketing digital.

Prezența brand-urilor în mediul online și efortul fiecăruia de a se păstra în lumina reflectoarelor a condus la o competiție dificilă, unde ocuparea unei poziții înalte în rezultate este trofeul mult dorit.

Citeşte mai mult...

Creșterea conversiilor utilizând Social Proof și FOMO Marketing

Articole și noutăți
social-proof-si-fomo-marketing

Apelarea la Social Proof și marketingul de tip FOMO poate crește rata de conversie a fiecărei companii. Aceste două tactici sunt utilizate de numeroase afaceri recunoscute pe site-urile proprii.

O afacere care alege să pună accent pe Social Proof și marketingul FOMO poate înregistra un număr mai mare de vânzări, clienți care aleg să devină fideli și se poate diferenția vizibil de concurență.

Citeşte mai mult...

Cele două strategii unice de vânzare prin internet și nu numai

Articole și noutăți
strategii-vanzare-pe-internet

În era internetului aproape fiecare companie și mai ales cele de succes apelează la strategii de vânzare pentru a ajunge la clienții lor. În ultimii ani, brand-urile au început sa realizeze cât de importante sunt aceste două strategii și cât de mare este influența asupra ratei de vânzări și în crearea unei imagini, respectiv prezențe cât mai puternice pe piață.

Pentru mediul virtual, s-au identificat două strategii de vânzare des utilizate care, deloc surprinzător, se diferențiază într-un mod major.

Citeşte mai mult...

Desktop vs. Mobil – diferența între pozițiile din căutare

Articole și noutăți
rezultate-cautari-desktop-versus-mobil

SEMrush a derulat un experiment de 50.000 de cuvinte cheie aleatorii din baza de date din SUA pentru a afla cât de diferite sunt SERP-urile (Search Engine Results Pages adică paginile cu rezultate ale motorului de căutare – Ex. Paginile care apar pe Google în urma unei căutări specifice) pentru aceeași interogare de căutare pe diferite dispozitive.

În urma acestuia s-au identificat situații care formează o imagine deranjantă și surprinzătoare asupra modului în care device-urile afișează rezultatele. Între acestea există numeroase discrepanțe și s-a observat că doar în 13% din cazuri site-urile web își păstrează aceeași poziție pe dispozitive diverse.

Citeşte mai mult...
Pagina 7 din 13