Articole şi noutăţi

Ce este Bounce Rate (rata de respingere) şi cum o interpretăm corect

04 Februarie 2021 în Articole și noutăți
bounce-rate

Bounce rate (rata de respingere) reprezintă procentul de vizitatori care nu efectuează nici o alta acțiune după accesarea unei pagini web, cum ar fi click pe o altă pagină a website-ului, înregistrarea unui comentariu sau adăugarea unui articol în coșul de cumpărături.

Citeşte mai mult...

8 predicții de marketing online pentru 2021

20 Ianuarie 2021 în Articole și noutăți
marketing-online-2021

În 2020, comerţul şi industria au fost nevoite să gestioneze mai multe tipuri de crize, de la blocajul generat de pandemie (o situație nouă și imprevizibilă), la problemele economice, factori ce au dus la scăderi ale vânzărilor pentru unii, dar și creșterea unor oportunități / canale de vânzare, precum online-ul pentru alţii.

Citeşte mai mult...

SEO Copywriting - sfaturi concrete pentru conținut mai bun și clasare superioară

16 Decembrie 2020 în Articole și noutăți
seo-copywriting

SEO Copywriting este procesul de creare a conținutului online care poate conduce la o poziție înaltă în rezultatele Google, generează trafic de calitate, încurajează cititorii să interacționeze și îi convinge să acționeze.

Citeşte mai mult...

Conținut ”mereu verde” (Evergreen Content) - conținutul cu interes pe termen lung

02 Decembrie 2020 în Articole și noutăți
continut-mereu-verde

Conținutul care atrage interes constant, metaforic denumit și conținutul “mereu verde” (Evergreen Content), asigură constant un trafic valoros pe website.

Importanța conținutului este de necontestat în strategia SEO, acesta fiind confirmat ca fiind unul dintre cei mai esențiali 3 factori de clasare în rezultatele Google, alături de backlink-uri și algoritmul RankBrain.

Citeşte mai mult...

12 moduri gratuite de a crește abonaţii YouTube

18 Noiembrie 2020 în Articole și noutăți
abonati-youtube

YouTube este considerat al doilea cel mai popular motor de căutare la nivel mondial și înregistrează, conform statisticilor, peste un miliard de ore de videoclipuri urmărite în fiecare zi.

Platforma online se bucură de un public mare care interacționează constant în cadrul acesteia, iar numărul de utilizatori crește constant. Din acest motiv, YouTube ar trebui să fie o parte crucială din strategia de marketing a unei afaceri care își dorește, de asemenea, să crească.

Citeşte mai mult...

Optimizarea canalului de vânzări (Sales Funnel)

04 Noiembrie 2020 în Articole și noutăți
optimizare-canal-vanzari

Într-o afacere, departamentul responsabil de vânzări și agenţia de marketing digital trebuie să aibă un obiectiv comun la care să lucreze eficient împreună. Astfel, firma va beneficia de un număr mai mare de achiziții din partea consumatorilor cu ajutorul unui canal de vânzări online care funcționează la cote optime.

Citeşte mai mult...

Numărul de cuvinte sau cât de lung să fie conținutul text

22 Octombrie 2020 în Articole și noutăți
numar-cuvinte-continut-text

Specialiștii recomandă ca articolele despre servicii sau produse, prezentările despre produse, postările de blog și alte tipuri de advertoriale să conțină un minim 300 de cuvinte. Teoretic, motorul de căutare este “interesat” de conținutul din textul prezentat pe o pagină web care depășește acest număr de cuvinte.

Citeşte mai mult...

Idei de marketing pentru rețelele de socializare

07 Octombrie 2020 în Articole și noutăți
marketing-social-media

Este de necontestat faptul că în prezent fiecare companie are nevoie de o prezență puternică în mediul online, mai ales pe social media. Indiferent dacă este vorba de un mic magazin local sau o companie multinațională, este esențial ca social media să facă parte din strategia de marketing.

Citeşte mai mult...

ORM sau managementul eficient al reputației online

23 Septembrie 2020 în Articole și noutăți
managementul-reputatiei-online

(ORM - online reputation management)

Cu ani în urmă, chestiunile care țineau de strategiile de PR și gestionarea reputației păreau probleme de îngrijorare doar pentru brandurile mari și persoanele celebre. Afacerile mici și medii aveau doar o percepție unidirecțională, care permitea clienților un nivel scăzut de feedback.

Citeşte mai mult...

De ce strategiile SEO trebuie împărțite în pre și post-achiziție

02 Septembrie 2020 în Articole și noutăți
strategii-seo-pre-si-post-achizitie

Culegerea datelor de căutare nu reprezintă cea mai dificilă etapă din procesul de implementare SEO. Există numeroase instrumente din variate platforme care oferă specialiștilor în marketing posibilitatea de a observa date analitice despre website-urile deținute.

Citeşte mai mult...
Pagina 7 din 15