
Google lansează acum ceea ce se numește „site names” (nume de site), în rezultatele „mobile search” (căutare mobilă). Numele site-urilor web arată mai vizibil decât URL-ul care apare în partea de sus a fragmentului.
Citeşte mai mult...Google lansează acum ceea ce se numește „site names” (nume de site), în rezultatele „mobile search” (căutare mobilă). Numele site-urilor web arată mai vizibil decât URL-ul care apare în partea de sus a fragmentului.
Citeşte mai mult...Acest articol prezintă noua actualizare Google denumită “helpful content”, conținut util, cu scopul de a recompensa în primul rând conținutul pentru oameni și de a devaloriza conținutul scris pentru motoarele de căutare (content written for search engines).
Citeşte mai mult...Acest articol prezintă o nouă modificare a algoritmului de clasare a căutării lansat de Google și anume actualizarea algoritmului de evaluare a produselor (product review).
Site-urile care nu publică recenzii despre produse nu au legătură cu această actualizare.
Citeşte mai mult...ANPC reglementează noi obligații pentru site-urile de comerț online și prezentare de produse, prin afișarea a două pictograme pe prima pagină a site-ului, precum și pentru magazinele fizice.
Echipa LiveCOM a prelucrat grafic specificațiile și a realizat pictograme SVG rotunjite cu fundal transparent, cod HTML optimizat cu link-uri, elemente vectorizate care pot fi integrate cât mai elegant în site-ul tău, precum și placheta A4 print pentru magazine fizice. În cadrul acestui articol se pot descărca elementele necesare.
Citeşte mai mult...Pentru a înțelege cum poate fi influențată căutarea de către machine learning, este necesară o aprofundare a modelelor și algoritmilor utilizați de Google în momentul căutării și la afișarea rezultatelor.
În ceea ce privește conceptul de machine learning, există câțiva termeni generali care sunt esențiali a fi cunoscuți. În primul rând, este important de știut unde este machine learning utilizată, dar și care sunt principalele tipuri de învățare existente.
Citeşte mai mult...Acest articol prezintă câteva modalități prin care o afacere poate aduce valoare reală clienților prin îmbunătățirea SEO în rezultate de căutare locale de pe Google. Termenul de SEO local sugerează, cel mai adesea, strategiile și tacticile pe care companiile locale de vânzare, care se adresează clienților persoane fizice (B2C), le folosesc pentru a-și optimiza vizibilitatea online și pentru a genera trafic către magazinul fizic.
Citeşte mai mult...Pentru ca o pagină să fie observată de Google și clasată în topul căutărilor, conținutul trebuie optimizat în baza regulilor motorului de căutare.
Locul în care o pagină se clasează în Google SERP (Search Engine Results Page) influențează într-o măsură extrem de mare cantitatea de trafic organic pe care un site o primește.
Citeşte mai mult...John Mueller de la Google a oferit răspunsuri tehnice importante pe mai multe teme în hangout-ul Google SEO din 4 martie 2022 din cadrul Google Search Central office hours.
Aceste sesiuni sunt dedicate activităților tehnice legate de SEO, dezvoltatori web, indexare, site-uri mobile, internaționalizare, conținut duplicat, sitemaps, search console, paginare, optimizare de site-uri, etc.
Citeşte mai mult...Rata de respingere sau bounce rate-ul poate fi transformat într-o oportunitate de îmbunătățire care va aduce performanță site-ului și clasarea acestuia pe poziții înalte.
În primă instanță, diagnosticarea corectă a ratelor de respingere are scopul de a identifica zonele care necesită îmbunătățire pentru a crește angajamentul utilizatorului, dar și poziția în clasament și, automat, un venit mai mare.
Google își dezvoltă mereu algoritmul pentru a se asigura că furnizează cele mai precise, relevante și sigure pagini pentru utilizatorii săi. Iar numărul acestor actualizări pare a fi din ce în ce mai mare de la an la an.
Citeşte mai mult...