SEO poate fi comparat cu mișcarea slow-food într-o lume fast-food. Dar totuși, cât trebuie așteptat?
Citeşte mai mult...SEO poate fi comparat cu mișcarea slow-food într-o lume fast-food. Dar totuși, cât trebuie așteptat?
Citeşte mai mult...Crawl Budget este un concept adesea înțeles greșit, discutat frecvent în comunitățile SEO și marketing digital. Cei mai mulți oameni tind să creadă că este un fel de lucru magic care poate fi folosit pentru a ajunge la cele mai bune rezultate Google.
Citeşte mai mult...În articolul care urmează este prezentat un ghid care conține sfaturi și practici despre cum pot fi scrise prompturi care să ducă la obținerea celor mai bune rezultate, folosind ChatGPT.
Citeşte mai mult...În articolul care urmează vor fi prezentate 7 motive pentru care conținutul ar trebui să integreze imagini, videoclipuri și cadre uimitoare, menite să ajute la transmiterea unor idei și materiale care să țină publicul interesat de materialul online care le este livrat.
Citeşte mai mult...Google extinde vizibilitatea informațiilor cu privire la expedierea și returnarea produselor în rezultatele căutării. Astfel, comercianții sunt ajutați să optimizeze experiența utilizatorului și să stimuleze vânzările online.
Citeşte mai mult...Din cauza numărului crescut de reclamații venite din partea persoanelor care accesează servicii prin intermediul platformelor online, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a pregătit un set de reguli care vizează comerțul online.
Citeşte mai mult...Google a publicat pe blog un raport detaliat care prezintă modul în care detectează recenzii de afaceri și conturi de profil false.
Citeşte mai mult...Experiența utilizatorului sau UX pe un site reprezintă modul prin care un utilizator interacționează, navighează și este ghidat către conversie.
Citeşte mai mult...Chiar dacă „long-form content”, (conținutul lung) este în prima linie în marketingul de conținut, acest lucru nu înseamnă că trebuie ignorată nici varianta scurtă.
Citeşte mai mult...În ultima perioadă, tot mai multe instrumente menite să ajute afacerile online au fost scoase pe piață de Google. Aceste îmbunătățiri au ca scop creșterea numărului de clienți și automat, creșterea unei afaceri.
Citeşte mai mult...