LiveCOM Cluj

Home » Articole și noutăți

Articole şi noutăţi

#hashtag - cum se utilizează şi ce este un hashtag

Articole și noutăți
hashtag

Hashtag-ul, cunoscut sub popularul simbol #, este un element de marketing digital care se regăsește în postările de pe Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Tumblr, Google+. Utilizat în rețelele de socializare, semnul hashtag ajută la atragerea atenției asupra unei postări, la organizarea temelor unor conversații și promovarea unei campanii de marketing. Regăsite în diverse postări într-un număr mare sau doar câteva, hashtag-urile pot ajuta la extinderea contentului, creșterea reach-ului organic, amplificarea unui brand, targetarea pieței, găsirea cu mai multă ușurință a conținutului și îmbunătățirea SEO. 

Citeşte mai mult...

Meta descrierea - noutăți despre meta descriere și optimizarea ei

Articole și noutăți
meta_descriere

O meta descriere este un fragment dintr-o pagină care oferă o idee clară asupra conținutului și apare de obicei sub link-ul albastru din SERP (Search Engine Results Page). Iar dacă până acum Google utiliza în jur de 120-150 de caractere pentru un astfel de fragment, află că lucrurile s-au schimbat. Un purtător de cuvânt al Google a confirmat pentru Search Engine Land că un fragment de meta descriere va deveni mai lung decât până acum pentru a putea ajuta utilizatorii:

Citeşte mai mult...

Beneficiile creării unui brand solid offline și online

Articole și noutăți
branding

Un brand este modul în care o firmă, companie, asociație este percepută de publicul larg, se diferențiază de celelalte branduri și se identifică cu target-ul. Iar cu ajutorul strategiei de branding audiența este ajutată să identifice rapid o anumită companie și ceea ce oferă, dându-le motive să aleagă produsele, serviciile sau ambele în detrimentul competiției.

Orice business de succes este construit pe fundația unui brand solid. Și pentru a putea crea un brand solid este nevoie să înțelegi nevoile și dorințele consumatorilor și a prospecților.

Citeşte mai mult...

Ai un site? Ce trebuie să faci conform ordonanței EU GDPR Regulamentul European privind protecția datelor

Articole și noutăți
GDPR

Regulamentul European privind protecția datelor, prescurtat EU GDPR va face mai ușoară protejarea datelor cu caracter personal de pe internet pentru toți rezidenții Uniunii Europene. Acest regulament a fost aprobat oficial în 27 aprilie 2016 și a intrat în vigoare efectiv în 25 mai 2018 pe întreg continentul european. Și pentru ca fiecare proprietar de site să afle detaliile importante, LiveCOM a documentat un ghid practic cu ceea ce ar trebui subliniat în ceea ce privește colectarea și protejarea datelor.

Citeşte mai mult...

Trenduri SEO pentru 2018: cum să urci pe prima pagină în Google

Articole și noutăți
seo_trends

Search Engine Optimization, abreviat SEO este procesul prin care un site poate primi trafic cantitativ și calitativ cu ajutorul căutărilor organice, adică acele căutări gratuite. Și pentru că optimizarea SEO a început să fie văzută ca ceva de neconceput pentru un site competitiv, articolul de azi prezintă noile tendințe SEO din 2018 care ajută un site să se claseze/poziționeze pe prima pagină Google.

Citeşte mai mult...

De ce trebuie să ții cont atunci când construiești un site pentru business-ul tău

Articole și noutăți
construire_site

Jumătate din populația lumii este deja în mediul digital, iar mulți dintre ei sunt acolo și pentru cumpărături. Iată de ce și business-ul tău ar trebui să fie online. Un site este una dintre cele mai ușoare modalități prin care afacerea ta se poate face cunoscută, dar există câteva detalii de care merită să se țină cont pentru a putea realizarea un site de succes.

Citeşte mai mult...

Web design 2018 - tendinte pentru o experienta unica

Articole și noutăți
web_trend

Un nou an, noi moduri de a-ți surprinde clienții cu un design care să-i facă să spună WOW, dar în același timp să fie ușor de utilizat pentru toți.

Funcționalitatea și esteticul trebuie să rămână principii de bază ale design-ului site-ului tău pentru a putea astfel crea o experiență plăcută utilizatorilor care îți vizitează paginile. Și chiar dacă pe piață au apărut deja noi tehnologii și unelte futuriste care par riscante, este o mare oportunitate să le încerci pentru a-ți lăsa clienții cu gura căscată.

Citeşte mai mult...

Sfaturi practice pentru atragerea de trafic gratuit pe site-ul tău

Articole și noutăți
free_traffic

Visul oricărei persoane care îşi promovează business-ul în mediul online și offline este de a atrage cât mai mulți vizitatori și ulterior clienți. Și chiar dacă afacerea ta există de ceva timp pe piață sau te afli la primii pași spre un business de succes, ținta principală rămân clienții, cât mai mulți dacă se poate.

Citeşte mai mult...

Importanţa căutărilor branded și non-branded în strategia de marketing

Articole și noutăți
keywords

Ştim deja că tipul de cuvinte cheie non-branded sunt cele mai utilizate în căutări, ceea ce e mai puţin ştiut este faptul că şi cuvintele cheie branded sunt la fel de necesare. Deoarece brandingul online este incredibil de important, un volum mare de căutări după numele mărcii tale este doar una din modalităţile prin care îţi poţi crea o reputaţie solidă pe termen lung.

Citeşte mai mult...

Cât timp îi ia unui site să ajungă pe primele poziţii în Google?

Articole și noutăți
time_rank

Este o întrebare foarte bună pentru afacerea ta, indiferent dacă ea este la început sau nu.

De ce depinde ca site-ul tău să ajungă pe primele poziții în Google? De mai mulți factori precum bugetul pe care îl ai la dispoziție, competitorii de pe piața pe care ești sau dorești să intri, atuurile tale de marketing și multe altele.

Citeşte mai mult...
Pagina 3 din 5
Home » Articole și noutăți