Articole şi noutăţi

Ghid pentru inteligența artificială și machine learning în ceea ce privește căutarea: Termeni cheie, concepte și algoritmi

17 Mai 2022 în Articole și noutăți

Pentru a înțelege cum poate fi influențată căutarea de către machine learning, este necesară o aprofundare a modelelor și algoritmilor utilizați de Google în momentul căutării și la afișarea rezultatelor.

În ceea ce privește conceptul de machine learning, există câțiva termeni generali care sunt esențiali a fi cunoscuți. În primul rând, este important de știut unde este machine learning utilizată, dar și care sunt principalele tipuri de învățare existente.

Citeşte mai mult...

Local B2B SEO: ghid pentru afaceri locale

03 Mai 2022 în Articole și noutăți

local

Acest articol prezintă câteva modalități prin care o afacere poate aduce valoare reală clienților prin îmbunătățirea SEO în rezultate de căutare locale de pe Google. Termenul de SEO local sugerează, cel mai adesea, strategiile și tacticile pe care companiile locale de vânzare, care se adresează clienților persoane fizice (B2C), le folosesc pentru a-și optimiza vizibilitatea online și pentru a genera trafic către magazinul fizic.

Citeşte mai mult...

4 metode de încredere pentru crearea unui conținut Google Friendly

06 Aprilie 2022 în Articole și noutăți

google friendly 1

Pentru ca o pagină să fie observată de Google și clasată în topul căutărilor, conținutul trebuie optimizat în baza regulilor motorului de căutare.

Locul în care o pagină se clasează în Google SERP (Search Engine Results Page) influențează într-o măsură extrem de mare cantitatea de trafic organic pe care un site o primește.

Citeşte mai mult...

Structura internă de link-uri a site-ului este super critică pentru SEO

16 Martie 2022 în Articole și noutăți

John-Mueller-Google-SEO-office-hours

John Mueller de la Google a oferit răspunsuri tehnice importante pe mai multe teme în hangout-ul Google SEO din 4 martie 2022 din cadrul Google Search Central office hours.

Aceste sesiuni sunt dedicate activităților tehnice legate de SEO, dezvoltatori web, indexare, site-uri mobile, internaționalizare, conținut duplicat, sitemaps, search console, paginare, optimizare de site-uri, etc.

Citeşte mai mult...

20 de moduri dovedite pentru a reduce rata de respingere

02 Martie 2022 în Articole și noutăți

Google Analytics

Rata de respingere sau bounce rate-ul poate fi transformat într-o oportunitate de îmbunătățire care va aduce performanță site-ului și clasarea acestuia pe poziții înalte.
În primă instanță, diagnosticarea corectă a ratelor de respingere are scopul de a identifica zonele care necesită îmbunătățire pentru a crește angajamentul utilizatorului, dar și poziția în clasament și, automat, un venit mai mare.

Citeşte mai mult...

Retrospectiva update-urilor Google din 2021 și impactul viitor în SEO

02 Februarie 2022 în Articole și noutăți

google

Google își dezvoltă mereu algoritmul pentru a se asigura că furnizează cele mai precise, relevante și sigure pagini pentru utilizatorii săi. Iar numărul acestor actualizări pare a fi din ce în ce mai mare de la an la an.

Citeşte mai mult...

17 sfaturi de Copywriting care pot îmbunătăți rezultatele în Google

19 Ianuarie 2022 în Articole și noutăți

copywriting

Creșterea în clasamentul Google prin intermediul cuvintelor cheie necesită o atentă planificare strategică.

Specialiștii în Copywriting iau în considerare modul în care motorul de căutare funcționează, dar și ceea ce își doresc utilizatorii pe parcursul întregului proces de scriere. Pentru cei care doresc o mai mare vizibilitate și creșterea în clasamentul Google, înțelegerea copywriting-ului SEO este vitală.

Citeşte mai mult...

66% din cumpărători aleg brandul și varietatea de produse

06 Ianuarie 2022 în Articole și noutăți
e-commerce

Anul 2021 a fost marcat de evoluţie în online, atât pe segmentul eCommerce cât şi lead generation, în cadrul agenţiei LiveCOM am înregistrat creşteri între 15% și 200% conversii pe diferite segmente pentru clienţii noştri. Ne-am concentrat pe dezvoltare și inovare prin tehnologie, campanii CPC bazate pe inteligenţa artificială, identificarea de noi clienţi prin audienţe smart, optimizarea experienţei (user experience) pentru facilitarea conversiilor.

Citeşte mai mult...

De ce este TikTok atât de popular?

17 Noiembrie 2021 în Articole și noutăți

tik tok

Dacă te întrebi de ce este TikTok atât de popular sau ce diferențiază această aplicație de alte aplicații de social media, am creat un articol care să ofere câteva răspunsuri.

Cu un miliard de utilizatori activi lunar, TikTok se află pe o treaptă superioară a aplicațiilor de social media.

Citeşte mai mult...

Ce înseamnă inteligența artificială pentru agențiile de marketing digital?

20 Octombrie 2021 în Articole și noutăți
inteligenta artificială

Este cert că inteligența artificială joacă un rol important în viitorul marketingului. Deși procesul de creație în sine este puțin probabil să fie automatizat în întregime, agențiile focusate pe tehnologie sunt conștiente de faptul că unele elemente ale muncii vor fi redefinite de către instrumentele de învățare automată.

Citeşte mai mult...
Pagina 5 din 15