Articole şi noutăţi

Despre scorul de calitate Google Ads, experiența pe site influențează costurile

Articole și noutăți
scor de calitate Google Ads

Pentru a îmbunătăți performanța unei campanii desfășurată cu ajutorul Google Ads, este extrem de important să identificăm aspectele măsurabile și care reprezintă factorii decisivi în succesul acesteia.

În acest sens, Google oferă un Scor de calitate fiecărui cuvânt cheie, responsabil atât de sumele „cost per click” investite, cât și de clasarea anunțului sau de procentajul de afișări pe care îl va obține.

Citeşte mai mult...

5 motive pentru care Facebook Ads nu generează suficiente conversii

Articole și noutăți

Facebook Ads

Deși pentru anumite afaceri poate fi unul dintre cele mai bune instrumente pentru a genera publicitate, Facebook poate pune probleme chiar și specialiștilor în marketing digital.

Pentru a crea un brand atractiv, dar și pentru a afla informații despre publicul țintă, Facebook pare a fi un instrument extrem de util. Totuși, transformarea traficului în conversii rămâne aspectul vizat cu fiecare campanie desfășurată pe Facebook.

Citeşte mai mult...

Google evaluează experiența utilizatorilor pe paginile din site-ul tău (Google Update Iunie 2021)

Articole și noutăți
page experience update

„Page Experience Update”, schimbarea de algoritm anunțată de Google la finalul anului trecut, este pe cale să aibă loc la mijlocul acestei luni.

Modificarea algoritmului aduce din partea specialiștilor o serie de recomandări de care proprietarii de site-uri și dezvoltatorii trebuie să țină cont pentru a se alinia celor mai bune practici ale Google. Totodată, această modificare va fi progresivă și se va actualiza anual.

Citeşte mai mult...

Actualizare Google – Recenziile de produse active în rezultatele căutării

Articole și noutăți
recenzii-active-in-rezultatele-cautarilor-google

La începutul lunii, Google a lansat o actualizare a algoritmului de căutare a recenziilor produselor, concepută pentru clasificarea conținutului bine cercetat și aprofundat.

Aceasta nu este o actualizare de bază a algoritmului care afectează toate rezultatele căutării. Această actualizare vizează în mod special recenziile produselor.

Citeşte mai mult...

Facebook Analytics se va închide pe 30 iunie

Articole și noutăți
facebook-analytics-se-inchide

Facebook Analytics se va închide la data de 30 iunie 2021. Astfel, specialiștii în marketing au mai puțin de trei luni în care să găsească alternative și să se adapteze la schimbări.

Faptul că după această dată Facebook Analytics nu va mai fi accesibil, împinge specialiștii să găsească alte soluții și să își exporte datele.

Citeşte mai mult...

5 greșeli în pagina de contact care pot afecta conversiile

Articole și noutăți
greseli_pagina_contact

Pagina de contact a unui website este probabil a doua dintre cele mai vizualizate pagini după home page și o parte integrantă a conversiilor. Așadar, este important să fie verificată în detaliu pentru a nu exista greșeli care să afecteze rezultatele dorite.

Citeşte mai mult...

11 sfaturi pentru optimizarea imaginilor

Articole și noutăți
coptimizare-imagini-website

Conținutul vizual trebuie optimizat pentru clienți și motoarele de căutare. Aplicând tehnici pentru imagini, șansele de maximizare a vitezei paginilor și de apariție în rezultatele căutărilor sunt mai mari. Aceste tehnici trebuie să facă parte din cunoștințe necesare oricărui specialist de marketing, content editor, copywriter, administrator de website sau magazin online, etc.

Citeşte mai mult...

Cuvintele cheie ale canalului YouTube

Articole și noutăți
cuvinte-cheie-canal-youtube

YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare utilizat, care înregistrează peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar. Prin urmare, pentru orice afacere, indiferent de domeniul în care activează, apelarea la marketingul video este o modalitate excelentă prin care poate ajunge facil la publicul țintă.

Citeşte mai mult...

Ce este Bounce Rate (rata de respingere) şi cum o interpretăm corect

Articole și noutăți
bounce-rate

Bounce rate (rata de respingere) reprezintă procentul de vizitatori care nu efectuează nici o alta acțiune după accesarea unei pagini web, cum ar fi click pe o altă pagină a website-ului, înregistrarea unui comentariu sau adăugarea unui articol în coșul de cumpărături.

Citeşte mai mult...

8 predicții de marketing online pentru 2021

Articole și noutăți
marketing-online-2021

În 2020, comerţul şi industria au fost nevoite să gestioneze mai multe tipuri de crize, de la blocajul generat de pandemie (o situație nouă și imprevizibilă), la problemele economice, factori ce au dus la scăderi ale vânzărilor pentru unii, dar și creșterea unor oportunități / canale de vânzare, precum online-ul pentru alţii.

Citeşte mai mult...
Pagina 6 din 15