Articole şi noutăţi

Psihologia culorilor în marketing și branding

27 Noiembrie 2019 în Articole și noutăți
psihologia-culorilor-marketing-branding

Psihologia culorilor nu este pe atât de simplă precum mulți consumatori sau firme consideră. În spatele acesteia există o multitudine de teorii și interpretări. Partea  bună este că în momentul în care aceasta este înțeleasă, strategia unui brand devine și mai eficientă.

Societatea este influențată constant de mediul în care trăiește. Sunt situații în care cuvintele pot avea o putere asupra modului în care o persoană reacționează la un dialog sau percepe discuția. Dacă cuvintele pot face asta, culorile, un factor primordial al mediului înconjurător, au un impact mai major.

Citeşte mai mult...

10 motive pentru care o strategie de optimizare SEO nu funcționează

13 Noiembrie 2019 în Articole și noutăți
strategie-optimizare-seo

Încercarea de a ține pasul constant cu noile tendințe SEO devine din ce în ce mai grea atât pentru firmele care dețin un site, cât și pentru specialiștii în marketing digital.

Prezența brand-urilor în mediul online și efortul fiecăruia de a se păstra în lumina reflectoarelor a condus la o competiție dificilă, unde ocuparea unei poziții înalte în rezultate este trofeul mult dorit.

Citeşte mai mult...

Creșterea conversiilor utilizând Social Proof și FOMO Marketing

23 Octombrie 2019 în Articole și noutăți
social-proof-si-fomo-marketing

Apelarea la Social Proof și marketingul de tip FOMO poate crește rata de conversie a fiecărei companii. Aceste două tactici sunt utilizate de numeroase afaceri recunoscute pe site-urile proprii.

O afacere care alege să pună accent pe Social Proof și marketingul FOMO poate înregistra un număr mai mare de vânzări, clienți care aleg să devină fideli și se poate diferenția vizibil de concurență.

Citeşte mai mult...

Cele două strategii unice de vânzare prin internet și nu numai

09 Octombrie 2019 în Articole și noutăți
strategii-vanzare-pe-internet

În era internetului aproape fiecare companie și mai ales cele de succes apelează la strategii de vânzare pentru a ajunge la clienții lor. În ultimii ani, brand-urile au început sa realizeze cât de importante sunt aceste două strategii și cât de mare este influența asupra ratei de vânzări și în crearea unei imagini, respectiv prezențe cât mai puternice pe piață.

Pentru mediul virtual, s-au identificat două strategii de vânzare des utilizate care, deloc surprinzător, se diferențiază într-un mod major.

Citeşte mai mult...

Desktop vs. Mobil – diferența între pozițiile din căutare

18 Septembrie 2019 în Articole și noutăți
rezultate-cautari-desktop-versus-mobil

SEMrush a derulat un experiment de 50.000 de cuvinte cheie aleatorii din baza de date din SUA pentru a afla cât de diferite sunt SERP-urile (Search Engine Results Pages adică paginile cu rezultate ale motorului de căutare – Ex. Paginile care apar pe Google în urma unei căutări specifice) pentru aceeași interogare de căutare pe diferite dispozitive.

În urma acestuia s-au identificat situații care formează o imagine deranjantă și surprinzătoare asupra modului în care device-urile afișează rezultatele. Între acestea există numeroase discrepanțe și s-a observat că doar în 13% din cazuri site-urile web își păstrează aceeași poziție pe dispozitive diverse.

Citeşte mai mult...

Cum funţionează Google Shopping - cresc afișările de produse listate în Google

04 Septembrie 2019 în Articole și noutăți
Google Shopping în România

Majoritatea consumatorilor apelează la cumpărăturile online, iar anual acest canal înregistrează creșteri. Astfel, se poate confirma faptul că eCommerce are un impact semnificativ asupra vânzărilor în aproape orice tip de industrie.

Totuși, procesul de căutare al produselor poate fi uneori neplăcut sau consumator de timp în urma accesării multitudinii de magazine. De ce? Deoarece în urma căutării unui produs apar numeroase rezultate, categorii, pagini de informații, fapt care poate îngreuna alegerea.

Citeşte mai mult...

Facebook - Un motor de căutare local cu potențial

21 August 2019 în Articole și noutăți
facebook-motor-cautare

În 2013, Facebook a lansat Graph Search, o funcție care încă de la început promitea să aibă un rol important ca motor de căutare. La început aceasta a fost limitată din punct de vedere al optimizării și furniza rezultate doar pe baza unor relații.

Graph Search reda rezultate bazate pe relațiile pe care căutătorul le avea cu prietenii, locurile și lucrurile pe care le-a înregistrat în contul personal de Facebook. Așadar, acestea nu se aseamănă cu  rezultatele pe care le afișa Google în urma unei căutări.

Citeşte mai mult...

Recenziile - un instrument și mai puternic

17 Iulie 2019 în Articole și noutăți
recenzii-instrument-puternic

Recenziile online și poziționarea în rezultatele căutărilor au o legătură și mai strânsă după ultimele update-uri Google, iar acesta este un lucru care nu poate fi omis în marketing. Specialiștii internaționali în domeniu au estimat că influența recenziilor poate reprezenta aproape 10% din criteriile pentru felul în care Google afișează rezultatele unei căutări.

Importanța recenziilor online este incontestabilă în lumea eCommerce.

Citeşte mai mult...

Conținut specific pentru etapele procesului de achiziție

10 Iulie 2019 în Articole și noutăți
continut-specific-etape-achizitie

Studiile arată ca peste 3 sferturi din consumatori efectuează cercetări înainte de a face o achiziție. Astfel, se poate afirma faptul că astăzi oamenii au o mai mare influență în domeniul eCommerce și mult mai multe de zis despre firmele de la care cumpără.

Acum, consumatorii au mai multe opțiuni pentru a obține produsele și serviciile de care au nevoie. Așadar, este esențial ca fiecare afacere să mențină interesul cumpărătorului și să îl convingă să parcurgă toți pașii din “călătoria de achiziție”. Un singur pas greșit într-o etapă, iar aceasta ar putea pierde clientul în detrimentul unui concurent.  

Citeşte mai mult...

43 idei de postări pe Facebook care pot genera engagement

19 Iunie 2019 în Articole și noutăți
idei-de-postari-pe-facebook

Postările pe Facebook sunt egale cu o interacțiune, un angajament din partea utilizatorilor. În marketing, termenul utilizat este “engagement” și poate fi cuantificat prin numărul de like-uri, comentarii sau share-uri al unei postări.

Fiecare persoană care are un profil pe Facebook beneficiază de engagement din partea prietenilor din rețea, dar pentru afacerile care dețin o pagină este ceva mai complicat.

Citeşte mai mult...
Pagina 9 din 15