Articole şi noutăţi

37 de site-uri cu imagini gratuite

Articole și noutăți
41 de site uri cu imagini gratuite

Plaja de site-uri cu imagini de stoc gratuite (free images) este vastă, însă calitatea și conținutul acestora diferă de la un site la altul.

Citeşte mai mult...

Google E-E-A-T - ce este și cum să-l înțelegi pentru SEO

Articole și noutăți
Google EEAT

E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) - Expertiză, Autoritate, Încredere, au fost un mix de factori prezentați în ghidurile Google de ani de zile.

Citeşte mai mult...

8 strategii pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic și creștere ROI

Articole și noutăți
ROI

Pentru optimizarea cheltuielilor publicitare în comerțul electronic, se pot întreprinde o serie de acțiuni care ajută la maximizarea bugetelor și îmbunătățirea rentabilității investiției.

Citeşte mai mult...

Impactul neactualizării la Google Consent Mode V2 după 7 Martie 2024

Articole și noutăți
Impactul critic al neactualizarii la Google Consent Mode V2 dupa 7 Martie 2024

Site-urile din SEE (Spațiul Economic European) care nu au reușit să implementeze Google Consent Mode V2 se pot confrunta cu provocări.

Acest articol prezintă câteva posibile consecințe care pot apărea în urma neactualizării Consent Mode V2, observate după data de 7 martie 2024.

Citeşte mai mult...

Google Consent Mode V2 consimțământul utilizatorului pe site-uri din Martie 2024

Articole și noutăți
Google Consent Mode V2

Google Consent Mode V2: Revoluționarea confidențialității datelor și a consimțământului utilizatorului

Google a anunțat că implementarea Google Consent Mode V2 este obligatorie până în martie 2024 pentru a continua să utilizeze funcțiile de personalizare a anunțurilor și serviciilor.

Citeşte mai mult...

Cum poate influența pluralul cuvintelor cheie în e-Commerce

Articole și noutăți
Cum influenteaza pluralul cuvintelor cheie intentia de cautare pentru e Commerce

În procesul de creare și optimizare a conținutului pentru un site de e-Commerce, se poate folosi versiunea cuvântului cheie principal la singular pentru produse sau la plural pentru categorii de produse. O alegere importantă este dacă clasarea poate fi făcută pentru ambele versiuni ale cuvintelor cheie pe aceeași pagină sau trebuie creată o pagină nouă?

Citeşte mai mult...

Importanța paginilor de categorie în site-urile de e-Commerce și cum pot fi optimizate pentru succes

Articole și noutăți
De ce sunt importante paginile de categorie

Fie că este vorba de un site de e-commerce sau B2B, conținutul unic și structura optimă nu trebuie să lipsească. Acestea au puterea poate cea mai mare, de a poziționa site-ul mai sus în motoarele de căutare, de a atrage mai mult trafic organic relevant, de a optimiza campaniile publicitare, aspecte importante care duc în cele din urmă la conversii mai mari.

Citeşte mai mult...

Primii 3 factori de clasare Google care pot face diferența cu adevărat în 2024

Articole și noutăți
Primii 3 factori de clasare Google care pot face diferenta cu adevarat in 2024

A trecut multă vreme de când motoarele de căutare funcționau la un nivel de bază, în care cuvintele cheie de umplutură și volumul de link-uri erau, evident, factori direcți care puteau influența clasamentul. De asemenea, exista un singur algoritm de care să se țină cont.

Citeşte mai mult...

Link-urile interne din cadrul unui site de e-commerce

Articole și noutăți
link intern

Articolul care urmează prezintă practici pentru conectarea internă a paginilor de pe site-urile de ecommerce (comerț electronic), plus exemple de SEO pentru comerțul electronic bine realizat.

Citeşte mai mult...

Cum poate influența conținutul comportamentul consumatorului

Articole și noutăți
cum poate influenta continutul

În era dominației digitale, conținutul este mai mult decât o simplă colecție de cuvinte sau imagini – este un instrument puternic care poate modela comportamentul consumatorilor.

Citeşte mai mult...
Pagina 1 din 14