LiveCOM

Home » Articole și noutăți

Articole şi noutăţi

Recenziile - un instrument și mai puternic

Articole și noutăți
recenzii-instrument-puternic

Recenziile online și poziționarea în rezultatele căutărilor au o legătură și mai strânsă după ultimele update-uri Google, iar acesta este un lucru care nu poate fi omis în marketing. Specialiștii internaționali în domeniu au estimat că influența recenziilor poate reprezenta aproape 10% din criteriile pentru felul în care Google afișează rezultatele unei căutări.

Importanța recenziilor online este incontestabilă în lumea eCommerce.

Citeşte mai mult...

Conținut specific pentru etapele procesului de achiziție

Articole și noutăți
continut-specific-etape-achizitie

Studiile arată ca peste 3 sferturi din consumatori efectuează cercetări înainte de a face o achiziție. Astfel, se poate afirma faptul că astăzi oamenii au o mai mare influență în domeniul eCommerce și mult mai multe de zis despre firmele de la care cumpără.

Acum, consumatorii au mai multe opțiuni pentru a obține produsele și serviciile de care au nevoie. Așadar, este esențial ca fiecare afacere să mențină interesul cumpărătorului și să îl convingă să parcurgă toți pașii din “călătoria de achiziție”. Un singur pas greșit într-o etapă, iar aceasta ar putea pierde clientul în detrimentul unui concurent.  

Citeşte mai mult...

43 idei de postări pe Facebook care pot genera engagement

Articole și noutăți
idei-de-postari-pe-facebook

Postările pe Facebook sunt egale cu o interacțiune, un angajament din partea utilizatorilor. În marketing, termenul utilizat este “engagement” și poate fi cuantificat prin numărul de like-uri, comentarii sau share-uri al unei postări.

Fiecare persoană care are un profil pe Facebook beneficiază de engagement din partea prietenilor din rețea, dar pentru afacerile care dețin o pagină este ceva mai complicat.

Citeşte mai mult...

Imaginile preiau o poziție și mai importantă în rezultatele Google

Articole și noutăți
pozitia-imaginilor-in-google

Anul 2019 a adus diverse schimbări și noutăți în mediul online. Unul dintre pionii importanți ai internetului a realizat de asemenea o varietate de modificări. Da, este vorba despre Google.

Având în vedere că Google lucrează constant la optimizarea motorului de căutare și la crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru internauți, nu este deloc surprinzător faptul că se produc schimbări.  Una dintre acestea este modul în care se afișează rezultatele Google sau, cum le numesc specialiștii, Google SERPs.

Citeşte mai mult...

O pagină de produs atractivă

Articole și noutăți
pagina-de-produs-atractiva

Pe piața online se desfășoară o competiție tot mai strânsă între afacerile care activează în aceeași industrie. Astfel, fiecare încearcă să se evidențieze, să surprindă, să atragă și să identifice noi idei care pot face ca magazinul lor online să fie prima opțiune pentru publicului țintă.

Crearea unei pagini de produs atractivă, dar mai ales optimizată, este una dintre căile spre succes, atât pentru un site de e-Commerce, cât și pentru un site de prezentare a produselor sau serviciilor.   

Citeşte mai mult...

Beneficiile segmentării publicului țintă

Articole și noutăți
segmentare-public-tinta

Indiferent de cât de mare sau mică este o firmă și cât de extins este publicul țintă al acesteia, consumatorii de astăzi doresc o experiență de cumpărare personalizată. Ei se așteaptă la informații din partea companiei adaptate la nevoile lor specifice, dar mai ales produse și servicii care să le satisfacă nevoile și dorințele.

Pentru ca un brand să aibă mai multe șanse de câștig, se recomandă ca acesta să înțeleagă la un nivel cât mai profund cumpărătorii, dar și cum se desfășoară procesul lor de selecție a anumitor produse și servicii.

Citeşte mai mult...

Despre Guerilla Marketing

Articole și noutăți
guerilla-marketing

Guerilla marketing reușește să atingă rezultate înalte deoarece se pune accent pe emoțiile publicului țintă. Guerilla Marketing este o strategie care se concentrează pe tactici de marketing neconvenționale, cu costuri reduse, care oferă rezultate maxime.

Termenul a fost utilizat pentru prima dată de Jay Conrad Levinson în 1984, în cartea sa denumită “Guerilla Advertising”. Acesta a fost inspirat de războiul de gherilă, o formă de luptă neregulată, și se referă la strategiile utilizate de civilii înarmați. Multe dintre acestea implicau ambuscade, sabotaj, raiduri și elemente supriză.

Citeşte mai mult...

Noutăți aduse de Facebook

Articole și noutăți
noutati-facebook

2019 se anunță a fi un an care aduce o multitudine de schimbări și actualizări în rețelele de socializare, iar Facebook este personajul principal. În urmă cu aproximativ o lună, Zuckerberg a anunțat o serie de planuri mari care va conduce la rezultate pozitive pentru companie, dar mai ales pentru utilizatori.

Într-o postare publică de pe Facebook, el a confirmat că, anul acesta, compania se va axa pe îmbunătățirea experienței și siguranței utilizatorilor, pe creșterea gradului de autenticitate și pe identificarea soluțiilor care vor conduce la rezolvarea problemelor sociale.

Citeşte mai mult...

De ce se închide Google Plus (G+)?

Articole și noutăți
inchidere-google-plus

Care este primul răspuns care apare în minte când o persoana menționează cuvântul GOOGLE?! Evident, motorul de căutare online Google, care în prezent este cel mai folosit. Dar Google nu se limitează doar la atât.

Google LLC este o corporație multinațională din America care administrează acest motor de căutare pe internet, dar care, în același timp, a creat servicii și instrumente destinate atât publicului larg, cât și mediului de afaceri.

Citeşte mai mult...

Marketingul prin intermediul influencerilor

Articole și noutăți
marketing-influenceri

Numeroși consumatori au devenit mai sceptici și mai atenți la produsele sau serviciile pe care diverse companii le oferă. Într-o lume saturată de publicitate, a devenit mult mai dificil pentru un brand să câștige încrederea și să atragă sau fidelizeze clienții.

Un produs sau un serviciu are mai multe șanse de reușită dacă este recomandat  de un prieten sau membru al familiei. O recomandare de încredere are mai multă credibilitate decât o reclamă. Dar aceasta nu este neapărat necesar să se limiteze la o persoană din cercul de cunoștințe.

Citeşte mai mult...
Pagina 1 din 6