Articole şi noutăţi

43 idei de postări pe Facebook care pot genera engagement

19 Iunie 2019 în Articole și noutăți
idei-de-postari-pe-facebook

Postările pe Facebook sunt egale cu o interacțiune, un angajament din partea utilizatorilor. În marketing, termenul utilizat este “engagement” și poate fi cuantificat prin numărul de like-uri, comentarii sau share-uri al unei postări.

Fiecare persoană care are un profil pe Facebook beneficiază de engagement din partea prietenilor din rețea, dar pentru afacerile care dețin o pagină este ceva mai complicat.

Citeşte mai mult...

Imaginile preiau o poziție și mai importantă în rezultatele Google

05 Iunie 2019 în Articole și noutăți
pozitia-imaginilor-in-google

Anul 2019 a adus diverse schimbări și noutăți în mediul online. Unul dintre pionii importanți ai internetului a realizat de asemenea o varietate de modificări. Da, este vorba despre Google.

Având în vedere că Google lucrează constant la optimizarea motorului de căutare și la crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru internauți, nu este deloc surprinzător faptul că se produc schimbări.  Una dintre acestea este modul în care se afișează rezultatele Google sau, cum le numesc specialiștii, Google SERPs.

Citeşte mai mult...

O pagină de produs atractivă

22 Mai 2019 în Articole și noutăți
pagina-de-produs-atractiva

Pe piața online se desfășoară o competiție tot mai strânsă între afacerile care activează în aceeași industrie. Astfel, fiecare încearcă să se evidențieze, să surprindă, să atragă și să identifice noi idei care pot face ca magazinul lor online să fie prima opțiune pentru publicului țintă.

Crearea unei pagini de produs atractivă, dar mai ales optimizată, este una dintre căile spre succes, atât pentru un site de e-Commerce, cât și pentru un site de prezentare a produselor sau serviciilor.   

Citeşte mai mult...

Beneficiile segmentării publicului țintă

10 Aprilie 2019 în Articole și noutăți
segmentare-public-tinta

Indiferent de cât de mare sau mică este o firmă și cât de extins este publicul țintă al acesteia, consumatorii de astăzi doresc o experiență de cumpărare personalizată. Ei se așteaptă la informații din partea companiei adaptate la nevoile lor specifice, dar mai ales produse și servicii care să le satisfacă nevoile și dorințele.

Pentru ca un brand să aibă mai multe șanse de câștig, se recomandă ca acesta să înțeleagă la un nivel cât mai profund cumpărătorii, dar și cum se desfășoară procesul lor de selecție a anumitor produse și servicii.

Citeşte mai mult...

Despre Guerilla Marketing

27 Martie 2019 în Articole și noutăți
guerilla-marketing

Guerilla marketing reușește să atingă rezultate înalte deoarece se pune accent pe emoțiile publicului țintă. Guerilla Marketing este o strategie care se concentrează pe tactici de marketing neconvenționale, cu costuri reduse, care oferă rezultate maxime.

Termenul a fost utilizat pentru prima dată de Jay Conrad Levinson în 1984, în cartea sa denumită “Guerilla Advertising”. Acesta a fost inspirat de războiul de gherilă, o formă de luptă neregulată, și se referă la strategiile utilizate de civilii înarmați. Multe dintre acestea implicau ambuscade, sabotaj, raiduri și elemente supriză.

Citeşte mai mult...

Noutăți aduse de Facebook

13 Martie 2019 în Articole și noutăți
noutati-facebook

2019 se anunță a fi un an care aduce o multitudine de schimbări și actualizări în rețelele de socializare, iar Facebook este personajul principal. În urmă cu aproximativ o lună, Zuckerberg a anunțat o serie de planuri mari care va conduce la rezultate pozitive pentru companie, dar mai ales pentru utilizatori.

Într-o postare publică de pe Facebook, el a confirmat că, anul acesta, compania se va axa pe îmbunătățirea experienței și siguranței utilizatorilor, pe creșterea gradului de autenticitate și pe identificarea soluțiilor care vor conduce la rezolvarea problemelor sociale.

Citeşte mai mult...

De ce se închide Google Plus (G+)?

27 Februarie 2019 în Articole și noutăți
inchidere-google-plus

Care este primul răspuns care apare în minte când o persoana menționează cuvântul GOOGLE?! Evident, motorul de căutare online Google, care în prezent este cel mai folosit. Dar Google nu se limitează doar la atât.

Google LLC este o corporație multinațională din America care administrează acest motor de căutare pe internet, dar care, în același timp, a creat servicii și instrumente destinate atât publicului larg, cât și mediului de afaceri.

Citeşte mai mult...

Marketingul prin intermediul influencerilor

13 Februarie 2019 în Articole și noutăți
marketing-influenceri

Numeroși consumatori au devenit mai sceptici și mai atenți la produsele sau serviciile pe care diverse companii le oferă. Într-o lume saturată de publicitate, a devenit mult mai dificil pentru un brand să câștige încrederea și să atragă sau fidelizeze clienții.

Un produs sau un serviciu are mai multe șanse de reușită dacă este recomandat  de un prieten sau membru al familiei. O recomandare de încredere are mai multă credibilitate decât o reclamă. Dar aceasta nu este neapărat necesar să se limiteze la o persoană din cercul de cunoștințe.

Citeşte mai mult...

Cifre din e-Commerce în România

30 Ianuarie 2019 în Articole și noutăți
cifre-e-commerce-romania

Numărul de români care aleg comerțul online, în loc să stea la cozile din magazine, crește semnificativ de la an la an. Astfel, conform datelor naționale, e-Commerce-ul a crescut în 2018 cu 30% față de anul 2017. De asemenea, anul trecut, și numărul de magazine online active din România s-a dublat față de 2017.

Comerțul online a devenit pentru români un trend și o necesitate. Conform cifrelor oferite de Institutul Național de Statistică, peste 50% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 34 ani apelează la această industrie.

Citeşte mai mult...

Tendințe Web Design în 2019

16 Ianuarie 2019 în Articole și noutăți
tendinte-web-design

Tendințele în web design pot fi privite ca noi soluții care conduc la construirea inteligentă a unui site sau la creșterea popularității acestuia. Acestea sunt definite de modul în care dezvoltatorii din domeniu aleg să redea povestea și identitatea afacerii.

Scopul poveștilor create prin intermediul web designului  rămâne mereu același: să distreze, să educe și să împărtășească consumatorilor experiențe comune. Specialiștii web se întrebau în ce direcție vor evolua tendințele de web design în anul 2018. Succesul designului plat a fost de neoprit.

Citeşte mai mult...
Pagina 10 din 15