Articole şi noutăţi

Strategia de marketing pentru Black Friday

Articole și noutăți
black-friday

Se apropie acel moment din an în care cumpărătorii își setează alarma la ore neobișnuite pentru a aștepta în linie în fața magazinului lor preferat sau pentru a fi în fața laptopului cu site-ul favorit de produse  deschis pentru a “prinde” cele mai bune oferte ale anului. Da, este vorba despre BLACK FRIDAY.

Black Friday a devenit pentru majoritatea consumatorilor un eveniment anual mult așteptat, pentru mulți reprezentând startul sezonului de sărbători. În fiecare an, acest festival al cumpărăturilor devine din ce în ce mai mare, iar fiecare afacere, mai mică sau mai recunoscută, se pregătește cu toate “armele” pentru a atrage și a satisface un grup cât mai mare de persoane.

Citeşte mai mult...

Cum se identifică publicul țintă

Articole și noutăți
public-tinta

Identificarea publicului țintă reprezintă una dintre cele mai importante aspecte din strategia de marketing pentru conținut. Înaintea procesului de creare a conținutului, trebuie să se definească și cunoască persoanele pentru care se realizează acesta. Este o postare pentru iubitorii de animale, pentru localnici, pentru amatorii de sporturi extreme, consumatorii de produse bio etc.?

Modul de creare și abordare a unui conținut diferă de la un public la altul. Astfel, acesta trebuie să se adreseze grupului de persoane interesate de produsele sau serviciile specifice pe care o firmă le oferă.

Citeşte mai mult...

Remarketingul și Retargetingul – Când și cum pot fi utilizate

Articole și noutăți
remarketing-si-retargeting

De multe ori în domeniul e-commerce consumatorii vizitează site-ul unei afaceri, accesează paginile acestuia, adaugă produse în coșul de cumpărături, dar nu finalizează achiziția acestora. Acest fapt se întâmplă des în momentul în care aceștia sunt distrași de altceva sau aleg să analizeze mai mult finalizarea procesului de cumpărare.

Potrivit studiilor, doar 2% dintre persoanele care vizitează un site pentru prima dată achiziționează articole din cadrul acestuia. Pentru o creștere a volumului de vânzări a unei afaceri, există aceste două tactici de marketing: REMARKETING și RETARGETING. Scopul acestora este de a atrage înapoi vizitatorii care au manifestat interes pentru un brand.

Citeşte mai mult...

Content marketing - content de calitate versus cantitate

Articole și noutăți
content-digital

Când vine vorba despre marketing-ul digital, calitatea trebuie să învingă mereu cantitatea, afacerea având de câștigat pe termen îndelungat. Într-o eră a internetului, consumatorii tind să aleagă o marcă cu personalitate, care dă dovadă de creativitate și autenticitate.

Majoritatea persoanelor au de completat zilnic o listă de task-uri care implică o serie de acțiuni și interacțiuni în diferite medii online. O mare parte dintre acestea se desfășoară pe cale digitală, ceea ce implică și expunerea la mesaje, informații, anunțuri sau postări.

Citeşte mai mult...

Ce este un Landing Page și beneficiile pe care le oferă

Articole și noutăți
landing-page

Pagina de destinație (Landing Page) dintr-un site prezintă o multitudine de avantaje, unul dintre acestea fiind cel de a converti vizitatorii în potențiali clienți. Așadar, este recomandată o atenție sporită asupra acesteia în strategia de marketing.

O campanie care are în vizor utilizarea unei pagini de destinație poate fi sigură că va atrage consumatorii și că îi va convinge să efectueze o acțiune care să contribuie la obiectivul propus.

Citeşte mai mult...

10 motive pentru un site optimizat

Articole și noutăți
10 motive pentru un site optimizat

Succesul unei afaceri online este garantat de o serie de pași care trebuie analizați și implementați. Este posibil ca unii să pară că nu merită atenție, investiție sau muncă. Unul dintre aceștia este optimizarea web design-ului.

Totuși beneficiile acestuia sunt numeroase, iar o afacere care dorește să se dezvolte și să atragă un număr cât mai mare de clienți nu va ignora acest aspect. O afacere care dorește să crească se va documenta cu privire la importanța SEO în site.

Citeşte mai mult...

Cât de des se schimbă algoritmii Google?

Articole și noutăți
Cat de des se schimba algoritmi Google

Motorul de căutare Google deține 75% din căutările online pe desktop și peste 92% din cele făcute pe device-urile mobile. Cu o prezență dominantă și pe piața din România, dorește să ofere utilizatorilor de internet o experiență plăcută, rezultate relevante care să corespundă căutărilor și răspund întrebărilor.

Google actualizează în mod constant algoritmii. Deși de multe ori nu au efecte vizibile asupra rezultatelor , dacă regulamentul SEO a fost respectat, aceștia au rolul de a optimiza clasamentul și de a notifica site-urile care au anumite defecte.

Citeşte mai mult...

Marketing: Conectarea online cu generația Milenialilor Y

Articole și noutăți
marketing-conectarea-online-cu-generația-milenialilor-Y

Generația Milenialilor reprezintă viitorul dezvoltării în această eră. Aceasta se caracterizează și prin consumul zilnic de internet care conduce la nevoia de noi tendințe și strategii de marketing pentru a atrage sau loializa acest segment de consumatori.

Generația Milenialilor, cunoscută și sub numele de “Generația Y”, este constituită din oamenii născuți între 1980-2000, expuși la schimbări și o dezvoltare constantă a tehnologiei. Cuvântul care descrie acest grup este chiar TEHNOLOGIA.

Citeşte mai mult...

Factori de succes în e-Commerce

Articole și noutăți
Factori de succes in e-commerce

e-Commerce-ul înseamnă să economisești timp, să ai posibilitatea de a identifica cât mai multe produse sau servicii și să compari ofertele într-un mod facil și rapid.

În 2017, în România, piața de e-Commerce a înregistrat valoarea de 2,8 miliarde de euro (cu peste 40% mai mult decât în 2016), valoarea face referire strict la e-tail, adică la produsele fizice (tangibile) care au fost comandate online. Nu sunt incluse serviciile, plățile de facturi la utilități, biletele de avion, vacanțele, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul download-abil etc.

Citeşte mai mult...

Necesitatea de a migra de la HTTP la HTTPS din iulie 2018

Articole și noutăți
Migrarea de la HTTP la HTTPS
 

Site-ul tău nu este încă securizat HTTPS?
Află că de la începutul lunii iulie 2018, vizitatorii vor fi avertizați în bara de adrese URL a browser-ului asupra site-urilor nesecurizate sau nesigure; riscul de pierdere al încrederii vizitatorilor și conversiilor pe site, este major.

Citeşte mai mult...
Pagina 11 din 15