Articole şi noutăţi

Video Marketing - o necesitate pentru afacerile online

05 Decembrie 2018 în Articole și noutăți
video-marketing

Domeniul de marketing se află într-o continuă schimbare și dezvoltare, iar implementarea de noi strategii este esențială pentru succesul unei afaceri online. Video marketingul a devenit în ultimii ani o strategie care nu este doar opțională, ci necesară pentru ca o firmă să își atingă obiectivele.

Este utilă apelarea la videoclipuri în strategia de marketing digital? Răspunsul este simplu: DA. Video marketingul va reprezenta în 2019 un instrument de promovare esențial și profitabil pentru fiecare afacere.

Citeşte mai mult...

Cum SEO poate influența afacerea

21 Noiembrie 2018 în Articole și noutăți
seo-influenteaza-afacerea

În 2018 este posibil să se dețină un site de business fără a se apela la SEO , dar acest lucru prezintă riscuri și pierderi. Așadar, este indicat să se omită acest instrument atât de valoros în marketingul online?!

Aproape fiecare deținător de afacere online a recomandat, a dorit sau a ales să investească, într-un moment, în SEO. În același timp fiecare a fost conștient de faptul că în urma utilizării acestuia pot apărea rezultate impredictibile sau rezultate pozitive care se văd doar în timp.

Citeşte mai mult...

Strategia de marketing pentru Black Friday

07 Noiembrie 2018 în Articole și noutăți
black-friday

Se apropie acel moment din an în care cumpărătorii își setează alarma la ore neobișnuite pentru a aștepta în linie în fața magazinului lor preferat sau pentru a fi în fața laptopului cu site-ul favorit de produse  deschis pentru a “prinde” cele mai bune oferte ale anului. Da, este vorba despre BLACK FRIDAY.

Black Friday a devenit pentru majoritatea consumatorilor un eveniment anual mult așteptat, pentru mulți reprezentând startul sezonului de sărbători. În fiecare an, acest festival al cumpărăturilor devine din ce în ce mai mare, iar fiecare afacere, mai mică sau mai recunoscută, se pregătește cu toate “armele” pentru a atrage și a satisface un grup cât mai mare de persoane.

Citeşte mai mult...

Cum se identifică publicul țintă

24 Octombrie 2018 în Articole și noutăți
public-tinta

Identificarea publicului țintă reprezintă una dintre cele mai importante aspecte din strategia de marketing pentru conținut. Înaintea procesului de creare a conținutului, trebuie să se definească și cunoască persoanele pentru care se realizează acesta. Este o postare pentru iubitorii de animale, pentru localnici, pentru amatorii de sporturi extreme, consumatorii de produse bio etc.?

Modul de creare și abordare a unui conținut diferă de la un public la altul. Astfel, acesta trebuie să se adreseze grupului de persoane interesate de produsele sau serviciile specifice pe care o firmă le oferă.

Citeşte mai mult...

Remarketingul și Retargetingul – Când și cum pot fi utilizate

12 Septembrie 2018 în Articole și noutăți
remarketing-si-retargeting

De multe ori în domeniul e-commerce consumatorii vizitează site-ul unei afaceri, accesează paginile acestuia, adaugă produse în coșul de cumpărături, dar nu finalizează achiziția acestora. Acest fapt se întâmplă des în momentul în care aceștia sunt distrași de altceva sau aleg să analizeze mai mult finalizarea procesului de cumpărare.

Potrivit studiilor, doar 2% dintre persoanele care vizitează un site pentru prima dată achiziționează articole din cadrul acestuia. Pentru o creștere a volumului de vânzări a unei afaceri, există aceste două tactici de marketing: REMARKETING și RETARGETING. Scopul acestora este de a atrage înapoi vizitatorii care au manifestat interes pentru un brand.

Citeşte mai mult...

Content marketing - content de calitate versus cantitate

29 August 2018 în Articole și noutăți
content-digital

Când vine vorba despre marketing-ul digital, calitatea trebuie să învingă mereu cantitatea, afacerea având de câștigat pe termen îndelungat. Într-o eră a internetului, consumatorii tind să aleagă o marcă cu personalitate, care dă dovadă de creativitate și autenticitate.

Majoritatea persoanelor au de completat zilnic o listă de task-uri care implică o serie de acțiuni și interacțiuni în diferite medii online. O mare parte dintre acestea se desfășoară pe cale digitală, ceea ce implică și expunerea la mesaje, informații, anunțuri sau postări.

Citeşte mai mult...

Ce este un Landing Page și beneficiile pe care le oferă

22 August 2018 în Articole și noutăți
landing-page

Pagina de destinație (Landing Page) dintr-un site prezintă o multitudine de avantaje, unul dintre acestea fiind cel de a converti vizitatorii în potențiali clienți. Așadar, este recomandată o atenție sporită asupra acesteia în strategia de marketing.

O campanie care are în vizor utilizarea unei pagini de destinație poate fi sigură că va atrage consumatorii și că îi va convinge să efectueze o acțiune care să contribuie la obiectivul propus.

Citeşte mai mult...

10 motive pentru un site optimizat

14 August 2018 în Articole și noutăți
10 motive pentru un site optimizat

Succesul unei afaceri online este garantat de o serie de pași care trebuie analizați și implementați. Este posibil ca unii să pară că nu merită atenție, investiție sau muncă. Unul dintre aceștia este optimizarea web design-ului.

Totuși beneficiile acestuia sunt numeroase, iar o afacere care dorește să se dezvolte și să atragă un număr cât mai mare de clienți nu va ignora acest aspect. O afacere care dorește să crească se va documenta cu privire la importanța SEO în site.

Citeşte mai mult...

Cât de des se schimbă algoritmii Google?

25 Iulie 2018 în Articole și noutăți
Cat de des se schimba algoritmi Google

Motorul de căutare Google deține 75% din căutările online pe desktop și peste 92% din cele făcute pe device-urile mobile. Cu o prezență dominantă și pe piața din România, dorește să ofere utilizatorilor de internet o experiență plăcută, rezultate relevante care să corespundă căutărilor și răspund întrebărilor.

Google actualizează în mod constant algoritmii. Deși de multe ori nu au efecte vizibile asupra rezultatelor , dacă regulamentul SEO a fost respectat, aceștia au rolul de a optimiza clasamentul și de a notifica site-urile care au anumite defecte.

Citeşte mai mult...

Marketing: Conectarea online cu generația Milenialilor Y

18 Iulie 2018 în Articole și noutăți
marketing-conectarea-online-cu-generația-milenialilor-Y

Generația Milenialilor reprezintă viitorul dezvoltării în această eră. Aceasta se caracterizează și prin consumul zilnic de internet care conduce la nevoia de noi tendințe și strategii de marketing pentru a atrage sau loializa acest segment de consumatori.

Generația Milenialilor, cunoscută și sub numele de “Generația Y”, este constituită din oamenii născuți între 1980-2000, expuși la schimbări și o dezvoltare constantă a tehnologiei. Cuvântul care descrie acest grup este chiar TEHNOLOGIA.

Citeşte mai mult...
Pagina 11 din 15