Articole şi noutăţi

Experiența utilizatorului pe site - cele mai comune greșeli de evitat

26 Martie 2018 în Articole și noutăți
user_experience

Fiecare utilizator în parte așteaptă ca navigarea pe un site online să fie cât mai facilă, să se încarce rapid, să fie user-friendly, să dispună de un design responsive, iar dacă este un e-commerce să asigure un plan ușor și rapid către cumpărarea unui produs. În momentul în care un site de business are link-uri interne care nu duc nicăieri sau este greu de navigat pe varianta mobilă, poate conduce la îndepărtarea vizitatorilor de pe site-ul companiei. Tocmai de aceea este crucial ca experiența utilizatorului pe site, alături de interfață să rămână prioritare în strategia de dezvoltare a business-ului.

Citeşte mai mult...

Google Speed Update, un factor determinant în SEO

21 Martie 2018 în Articole și noutăți
speed_update

Luna iulie vine cu o nouă actualizare: viteza de încărcare a paginii, denumită de Google Speed Update, va deveni un factor de clasare SEO și poziționare în rezultatele mobile. Astfel Google va folosi și viteza de încărcare a unei pagini ca factor în poziționarea rezultatelor de căutare de pe mobil. Google a anunțat o schimbare semnificativă în modul de clasare a site-urilor pentru căutările de pe mobil: se va lua în considerare și viteza de încărcare ca și semnal. Această modificare a fost denumită Speed Update și va intrat efectiv în acțiune în iulie 2018.

Citeşte mai mult...

Cum să faci față recenziilor negative din mediul online?

12 Martie 2018 în Articole și noutăți
Recenzii_online

Recenzia este modalitatea cea mai simplă prin care consumatorii pot să-și exprime aprecierea sau nemulțumirea față de produsele sau serviciile unei anumite companii. Astfel se comunică experiența avută lumii întregi care este din ce în ce mai interesată să le citească și să le folosească în decizia finală de cumpărare a produsului/ serviciului. Dar ce se poate face în momentul în care firma primește recenzii negative, chiar false? Care este cel mai corect mod de a răspunde într-o asemenea situație? Mai multe informații despre aceasta în rândurile de mai jos.

Citeşte mai mult...

#hashtag - cum se utilizează şi ce este un hashtag

27 Februarie 2018 în Articole și noutăți
hashtag

Hashtag-ul, cunoscut sub popularul simbol #, este un element de marketing digital care se regăsește în postările de pe Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Tumblr, Google+. Utilizat în rețelele de socializare, semnul hashtag ajută la atragerea atenției asupra unei postări, la organizarea temelor unor conversații și promovarea unei campanii de marketing. Regăsite în diverse postări într-un număr mare sau doar câteva, hashtag-urile pot ajuta la extinderea contentului, creșterea reach-ului organic, amplificarea unui brand, targetarea pieței, găsirea cu mai multă ușurință a conținutului și îmbunătățirea SEO. 

Citeşte mai mult...

Meta descrierea - noutăți despre meta descriere și optimizarea ei

20 Februarie 2018 în Articole și noutăți
meta_descriere

O meta descriere este un fragment dintr-o pagină care oferă o idee clară asupra conținutului și apare de obicei sub link-ul albastru din SERP (Search Engine Results Page). Iar dacă până acum Google utiliza în jur de 120-150 de caractere pentru un astfel de fragment, află că lucrurile s-au schimbat. Un purtător de cuvânt al Google a confirmat pentru Search Engine Land că un fragment de meta descriere va deveni mai lung decât până acum pentru a putea ajuta utilizatorii:

Citeşte mai mult...

Beneficiile creării unui brand solid offline și online

12 Februarie 2018 în Articole și noutăți
branding

Un brand este modul în care o firmă, companie, asociație este percepută de publicul larg, se diferențiază de celelalte branduri și se identifică cu target-ul. Iar cu ajutorul strategiei de branding audiența este ajutată să identifice rapid o anumită companie și ceea ce oferă, dându-le motive să aleagă produsele, serviciile sau ambele în detrimentul competiției.

Orice business de succes este construit pe fundația unui brand solid. Și pentru a putea crea un brand solid este nevoie să înțelegi nevoile și dorințele consumatorilor și a prospecților.

Citeşte mai mult...

Ai un site? Ce trebuie să faci conform ordonanței EU GDPR Regulamentul European privind protecția datelor

01 Februarie 2018 în Articole și noutăți
GDPR

Regulamentul European privind protecția datelor, prescurtat EU GDPR va face mai ușoară protejarea datelor cu caracter personal de pe internet pentru toți rezidenții Uniunii Europene. Acest regulament a fost aprobat oficial în 27 aprilie 2016 și a intrat în vigoare efectiv în 25 mai 2018 pe întreg continentul european. Și pentru ca fiecare proprietar de website să afle detaliile importante, LiveCOM a documentat un ghid practic cu ceea ce ar trebui subliniat în ceea ce privește colectarea și protejarea datelor.

Citeşte mai mult...

Trenduri SEO pentru 2018: cum să urci pe prima pagină în Google

22 Ianuarie 2018 în Articole și noutăți
seo_trends

Search Engine Optimization, abreviat SEO este procesul prin care un site poate primi trafic cantitativ și calitativ cu ajutorul căutărilor organice, adică acele căutări gratuite. Și pentru că optimizarea SEO a început să fie văzută ca ceva de neconceput pentru un site competitiv, articolul de azi prezintă noile tendințe SEO din 2018 care ajută un site să se claseze/poziționeze pe prima pagină Google.

Citeşte mai mult...

De ce trebuie să ții cont atunci când construiești un site pentru business-ul tău

15 Ianuarie 2018 în Articole și noutăți
construire_site

Jumătate din populația lumii este deja în mediul digital, iar mulți dintre ei sunt acolo și pentru cumpărături. Iată de ce și business-ul tău ar trebui să fie online. Un site este una dintre cele mai ușoare modalități prin care afacerea ta se poate face cunoscută, dar există câteva detalii de care merită să se țină cont pentru a putea realizarea un site de succes.

Citeşte mai mult...

Web design 2018 - tendinte pentru o experienta unica

27 Decembrie 2017 în Articole și noutăți
web_trend

Un nou an, noi moduri de a-ți surprinde clienții cu un design care să-i facă să spună WOW, dar în același timp să fie ușor de utilizat pentru toți.

Funcționalitatea și esteticul trebuie să rămână principii de bază ale design-ului site-ului tău pentru a putea astfel crea o experiență plăcută utilizatorilor care îți vizitează paginile. Și chiar dacă pe piață au apărut deja noi tehnologii și unelte futuriste care par riscante, este o mare oportunitate să le încerci pentru a-ți lăsa clienții cu gura căscată.

Citeşte mai mult...
Pagina 13 din 15