Articole şi noutăţi

Marketing: Conectarea online cu generația Milenialilor Y

18 Iulie 2018 în Articole și noutăți
marketing-conectarea-online-cu-generația-milenialilor-Y

Generația Milenialilor reprezintă viitorul dezvoltării în această eră. Aceasta se caracterizează și prin consumul zilnic de internet care conduce la nevoia de noi tendințe și strategii de marketing pentru a atrage sau loializa acest segment de consumatori.

Generația Milenialilor, cunoscută și sub numele de “Generația Y”, este constituită din oamenii născuți între 1980-2000, expuși la schimbări și o dezvoltare constantă a tehnologiei. Cuvântul care descrie acest grup este chiar TEHNOLOGIA.

Citeşte mai mult...

Factori de succes în e-Commerce

11 Iulie 2018 în Articole și noutăți
Factori de succes in e-commerce

e-Commerce-ul înseamnă să economisești timp, să ai posibilitatea de a identifica cât mai multe produse sau servicii și să compari ofertele într-un mod facil și rapid.

În 2017, în România, piața de e-Commerce a înregistrat valoarea de 2,8 miliarde de euro (cu peste 40% mai mult decât în 2016), valoarea face referire strict la e-tail, adică la produsele fizice (tangibile) care au fost comandate online. Nu sunt incluse serviciile, plățile de facturi la utilități, biletele de avion, vacanțele, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul download-abil etc.

Citeşte mai mult...

Necesitatea de a migra de la HTTP la HTTPS din iulie 2018

27 Iunie 2018 în Articole și noutăți
Migrarea de la HTTP la HTTPS
 

Site-ul tău nu este încă securizat HTTPS?
Află că de la începutul lunii iulie 2018, vizitatorii vor fi avertizați în bara de adrese URL a browser-ului asupra site-urilor nesecurizate sau nesigure; riscul de pierdere al încrederii vizitatorilor și conversiilor pe site, este major.

Citeşte mai mult...

SEO - criterii de optimizare on-site sau on-page

13 Iunie 2018 în Articole și noutăți
on-site_seo
 

On-site seo sau on-page este unul dintre cei doi factori majori de clasare a unui site web în motoarele de căutare. Optimizarea este fundația oricărui site deoarece fără optimizarea on-site, optimizarea off-site este inutilă.

On-site seo se referă la tot ce poate fi schimbat și manipulat într-un site și chiar dacă reprezintă un procent semnificativ din optimizarea unui site, la fel ca și seo off-site, on-site seo necesită toate eforturile.

Citeşte mai mult...

Link-urile interne - reguli de bază în structura unui site

06 Iunie 2018 în Articole și noutăți
internal-link

Una dintre cele mai grele etape atunci când vine vorba de promovarea unui site este structurarea acestuia pentru atragerea de vizitatori de calitate. Când această etapă a fost atinsă, există un alt task care trebuie realizat pentru a putea ține un vizitator pe site care să caute mai departe prin conținut.

Evitarea unei scanări rapide și a unei ieșiri rapide de pe pagina site-ului este dificilă, dar prin utilizarea link-urilor interne (internal links) și a textului ancoră (anchor text) se poate atrage trafic de calitate, dar și păstrarea cititorilor pe pagini sau user engagement în content-ul oferit.

Citeşte mai mult...

Ce sunt social signals și cum pot afecta poziționarea unui site în căutările online

23 Mai 2018 în Articole și noutăți
social-signals

Platformele de social media sunt în continuă evoluție și fac deja parte din activitatea de zi cu zi a celor mai mulți dintre noi. Dacă până acum câțiva ani erau văzute doar ca simple site-uri de socializare, acum sunt parte din strategia oricărui business care este în continuă căutare de oportunități pentru dezvoltare.

O activitate bine gândită pe un site de socializare sau pe mai multe poate aduce multe beneficii unui business, precum social signal sau “semnal social”. Ce sunt social signal și care sunt avantajele pe care le aduc site-urilor de business, toate în rândurile de mai jos.

Citeşte mai mult...

Local SEO - beneficiile optimizării locale pentru afacerea ta

15 Mai 2018 în Articole și noutăți
local-seo

Milioane de utilizatori folosesc zilnic căutările locale pentru a găsi cele mai bune business-uri din zonă. Pentru a crește șansele unui site de a fi găsit de potențialii consumatori, optimizarea locală (local SEO) în rezultatele de căutare este modalitatea cea mai potrivită în care se poate investi.

Optimizarea locală a unui site de business este o modalitate de clasare pe poziții mai bune în audiența locală. Cu toate că un site poate targeta întreaga lume virtuală, dacă audiența targetată este localizată în apropierea sau chiar în orașul în care firma sau magazinul business-ului există, atunci local SEO devine o necesitate.

Citeşte mai mult...

Rezultatele căutărilor în Google, află despre tehnologia RankBrain

24 Aprilie 2018 în Articole și noutăți
RankBrain

RankBrain este o tehnologie care utilizează inteligența artificială și care ajută gigantul Google să proceseze și să sorteze rezultatele din căutări în moduri nemaiîntâlnite până acum. Toți cei care sunt interesați de propriile rezultate din motoarele de căutare ar trebui să cunoască următoarele informații.

Ce este RankBrain și de ce este important ?

Citeşte mai mult...

Conținut duplicat - află cât de mult rău poate crea pentru un site

18 Aprilie 2018 în Articole și noutăți
content-duplicate

Este crucial ca toți proprietarii unui site să înțeleagă că republicarea unor postări, descrieri de produs, comunicate de presă sau știri preluate duplicat pot face ca paginile site-ului propriu să lupte serios pentru o poziționare înaltă în rezultatele Google.

Regula de bază în situația preluării unui conținut deja-existent de pe alte site-uri este de zero așteptări în poziționări înalte în motorul Google și nici un fel de clasare în cazul în care se utilizează conținut copiat, fără nici un pic de valoare adăugată.

Citeşte mai mult...

White Hat SEO sau cum să joci după regulile Google și să câștigi

11 Aprilie 2018 în Articole și noutăți
White-Hat-SEO

Vrei să te clasezi pe cele mai înalte poziții în lista de rezultate Google, prin termeni competitivi, fără a mai avea grija posibilelor penalizări? Atunci este momentul să alegi tacticile White Hat SEO.

Folosirea exclusivă a tehnicilor White Hat SEO face ca un asemenea grafic în care popularitatea unui site să scadă dramatic, să fie practic imposibil de găsit în Google Analytics:

Citeşte mai mult...
Pagina 12 din 15