Articole şi noutăţi

Sfaturi practice pentru atragerea de trafic gratuit pe site-ul tău

20 Decembrie 2017 în Articole și noutăți
free_traffic

Visul oricărei persoane care îşi promovează business-ul în mediul online și offline este de a atrage cât mai mulți vizitatori și ulterior clienți. Și chiar dacă afacerea ta există de ceva timp pe piață sau te afli la primii pași spre un business de succes, ținta principală rămân clienții, cât mai mulți dacă se poate.

Citeşte mai mult...

Importanţa căutărilor branded și non-branded în strategia de marketing

15 Decembrie 2017 în Articole și noutăți
keywords

Ştim deja că tipul de cuvinte cheie non-branded sunt cele mai utilizate în căutări, ceea ce e mai puţin ştiut este faptul că şi cuvintele cheie branded sunt la fel de necesare. Deoarece brandingul online este incredibil de important, un volum mare de căutări după numele mărcii tale este doar una din modalităţile prin care îţi poţi crea o reputaţie solidă pe termen lung.

Citeşte mai mult...

Cât timp îi ia unui site să ajungă pe primele poziţii în Google?

29 Noiembrie 2017 în Articole și noutăți
time_rank

Este o întrebare foarte bună pentru afacerea ta, indiferent dacă ea este la început sau nu.

De ce depinde ca site-ul tău să ajungă pe primele poziții în Google? De mai mulți factori precum bugetul pe care îl ai la dispoziție, competitorii de pe piața pe care ești sau dorești să intri, atuurile tale de marketing și multe altele.

Citeşte mai mult...

SEO, SEM, SMM - un follow-up al strategiilor de maketing online

20 Noiembrie 2017 în Articole și noutăți
seo_sem_smm

După pasul de construcție / reconstrucție al site-ului afacerii tale urmează să alegi care va fi modul de promovare online al firmei, produselor sau serviciilor tale. Acum este momentul propice să faci cunoștință cu Search Engine Optimization (SEO), Search Engine Marketing (SEM) şi Social Media Marketing (SMM). Aceste trei strategii de marketing trebuie înțelese, diferențiate şi utilizate corect pentru ca business-ul tău să aibă numai de câștigat.

Citeşte mai mult...

Google AdWords - detalii pentru o promovare online de success

20 Noiembrie 2017 în Articole și noutăți
google_adwords

Cu siguranţă ai auzit de Google AdWords, ai văzut afaceri care utilizează Google Adwords şi vrei să afli cât mai multe lucruri despre acest sistem de publicitate online. Eşti ocupat cu dezvoltarea business-ului tău şi doreşti să afli cele mai profitabile strategii pentru ca afacerea ta să prospere ?

Google AdWords te poate ajuta să-ţi dezvolţi afacerea. Cum poate acestă platformă online de marketing să te ajute să-ţi extinzi afacerea? Vei afla mai multe informaţii din acest articol.

Citeşte mai mult...

Noi tendințe în social media de încercat în 2018

30 Octombrie 2017 în Articole și noutăți
social_media_trends

Suntem la numai două luni distanţă de noul an şi trebuie să fim pregătiţi pentru toate noutățile care privesc strategia de marketing social media. Fiecare business trebuie să ţină cont de noile tendinţe în domeniu social media pentru a putea fi cât mai aproape de clienţii săi.

Am pregătit pentru voi câteva tendințe care se vehiculează pe plan internațional în social media de marketing pentru 2018 și care merită încercate.

Citeşte mai mult...

Totul despre Fred (Google Update Martie - August 2017)

22 Octombrie 2017 în Articole și noutăți
fred_algorithm

Google este într-o continuă îmbunătăţire şi caută să ofere în rezultate căutărilor numai acele site-uri care au un conţinut de calitate. Pentru asta, Google se bazează pe o serie de algoritmi de căutare care să discearnă care sunt acele site-uri care merită să ajungă în topul rezultatelor căutărilor în acord cu clasarea/pozițioarea de până acum.

Fred este un astfel de algoritm de actualizare care a făcut ravagii sau a ajutat unele site-uri să fie mai bine clasate. Marea majoritate a site-urilor afectate de Fred update au fost cele care aveau un volum mare de reclame şi care păreau a fi create strict pentru generare de venit, în detrimetul rezolvării problemelor vizitatorilor. Mai exact, dacă un site dispune de content de slabă calitate, este suprasaturat de reclame şi are o valoare redusă a beneficiilor pentru vizitator, acesta este luat în vizor de Google Fred algoritm. Ca rezultat, un astfel de site ajunge să aibă o cădere bruscă a poziţionării în căutări.

Citeşte mai mult...

Google mobile-first index update și avantajele lui pentru site-ul tău

15 Iunie 2017 în Articole și noutăți
google_mobile_first_index

Google mobile-first index sau indexarea prioritară pentru mobil reprezintă generarea și listarea rezultatelor căutării exclusiv în funcție de versiunea mobilă a site-ului (un update Google care este în lucru). La momentul actual Google urmărește versiunea desktop, precum și versiunea mobile a unui site.

Această mișcare îndrăzneață vine ca urmare a faptului că cele mai multe căutări Google se petrec pe mobil. Şi pentru că cei de la Google vor ca această experiență să fie una cât se poate de bună, nu vor pune pe piaţă update-ul decât atunci când acesta va fi complet pregătit și nu va genera erori.

Citeşte mai mult...

Creşterea reach-ului prin alegerea subiectelor de pe blog

15 Iunie 2017 în Articole și noutăți

cresterea reachului

Simpla publicare a unui articol nu va genera un reach mare pentru un blog. Va trebui să construieşti constant o audienţă pentru conţinutul pe care îl produci, formată din cititori cărora le-ai oferit motive să revină printre paginile site-ului pe care îl ai, ori de câte ori au ocazia.

De aceea, este nevoie să publici cel mai bun conţinut pe care îl poţi crea. Totuşi, pentru că nu putem alege tot timpul cele mai fierbinţi subiecte pe care să le dezbatem, una dintre metodele des folosite de către bloggeri, atunci când nu ştiu despre ce să scrie, sunt articolele în care răspund întrebărilor cititorilor. Atenţie, însă, pentru că această metodă nu poate fi folosită tot timpul şi, la un moment dat, va trebui să oferi publicului tău subiecte cu adevărat interesante.

Citeşte mai mult...

Micro momentele în strategia de marketing online

08 Mai 2017 în Articole și noutăți

micro momente1

Mulţumită răspândirii dispozitivelor mobile, utilizatorii din întreaga lume aşteaptă ca brandurile să vină cu rezolvări relevante, adresate nevoilor lor din momentul căutării. Acestea sunt micro-momentele.

Google a dezvoltat o nouă abordare, ce capătă un contur din ce în ce mai mare în întreaga lume. Conform acestora, un micro-moment este o perioada scurtă de timp, în care utilizatorul se îndreaptă spre un dispozitiv conectat la internet pentru a găsi o rezolvare, fie ea pentru o problemă de cunoaştere a informaţiilor, pentru a căuta un anumit produs pe care să îl cumpere sau pentru a face o anumită acţiune.

Citeşte mai mult...
Pagina 14 din 15