LiveCOM Cluj

Home » Ecommerce

Ecommerce

Realizarea unui magazin online este o provocare pentru oricine doreşte vânzări online. În ultimii ani, pe piaţa din România, comerţul online a crescut anual cu aproximativ 50% pe anumite nişe şi este în continuă ascensiune. Odată ce ai luat decizia de a începe propria afacere eCommerce, procesul de realizare a magazinului tău online poate fi confuz şi copleşitor.

Indiferent că deţii deja un magazin online sau cauţi realizarea unui magazin nou, trebuie să ştii că fiecare nişă de comerţ online are detalii specifice, iar majoritatea informaţiilor generale pe care le găseşti pe internet pot face concentrarea eforturilor tale în zone greşite şi pot duce la luni de efort irosit.

Investiţia într-un magazin online trebuie să îţi aducă venituri, iar dacă ai alături o agenţie specializată pe vânzări online, veniturile sunt sigure, rapide şi în creştere.

servicii pentru realizarea unui magazin online de valoare

Analiză
01

Înainte de a lua decizia investiției într-un magazin online, sau dacă deții deja un magazin online care nu generează vânzări conform așteptărilor, primul pas este o diagnoză de specialitate. Experienţa noastră în ecommerce presupune o analiză a factorilor de succes în comerțul online privind două direcții principale pentru un magazin online: marketing și tehnic.

Analiza ca strategie de marketing trebuie să îţi ofere răspunsuri concrete la întrebări legate de piaţa online, iar din punct de vedere tehnic, presupune identificarea tuturor procedeelor de realizare şi dezvoltare...

Vezi detalii
Funcţii
02

Pe lângă funcţiile tipice ale unui magazin online trebuie luate în calcul şi anumite funcţionalităţi suplimentare care extind un magazin online într-o platformă de ecommerce puternică, particularizată pentru fiecare domeniu de activitate.

Funcțiile tipice ale unui magazin online sunt: înregistrarea clienţilor şi comenzilor, coşul de cumpărături, metode de plată, metode de livrare a comenzii, gestiunea produselor şi categoriilor, manangementul taxelor, cota TVA, alte taxe.

Experienţa noastră în realizarea de magazine online a condus la dezvoltarea şi testarea unor funcţii suplimentare, acum indispensabile pentru orice magazin de succes realizat de noi...

Vezi detalii
Design
03

Un pas de o importanţă majoră în proiectarea şi realizarea unui magazin este aspectul care atrage şi îndrumă utilizatorii către finalizarea vânzării. După analizarea elementelor specifice fiecărui business, precum şi structurarea informaţiei, design-ul este gestionat de către web designeri care sunt responsabili pentru a crea modele unice, personalizate, care sunt capabile să ofere utilizatorilor o experiență care este de neegalat.

În comparaţie cu web design-ul unui website care poate fi modelat după reguli de branding, design-ul unui magazin online trebuie să respecte reguli de bază în ecommerce, reguli care s-au dovedit de succes în creşterea ratei de conversie...

Vezi detalii
Implementare
04

Implementarea unui magazin online este pasul în care toate elementele precum date de marketing, obiective, structură, proprietăţi de produs, design-ul stabilit sunt gata să intre în faza de programare şi ulterior de testare riguroasă.

Implementarea are durata cea mai mare şi este etapa în care proprietarul intră în contact cu administrarea magazinului online, atât la nivel tehnic, cât şi la nivel administrativ al produselor, stocurilor, preţurilor, etc.

Vezi detalii
Mentenanţă
05

Mentenanţa unui magazin online presupune toate operaţiunile tehnice menite să asigure funcţiile şi viteza magazinului să ruleze fără probleme şi în condiții de maximă siguranță.

Serviciile de mentenanţă oferite de LiveCOM asigură monitorizarea şi rezolvarea problemelor de natură tehnică, precum şi suport tehnic necesar în administrarea şi operarea prin cele mai bune practici ale magazinului online.

Vezi detalii