Jumătate din populația lumii este deja în mediul digital, iar mulți dintre ei sunt acolo și pentru cumpărături. Iată de ce și business-ul tău ar trebui să fie online. Un site este una dintre cele mai ușoare modalități prin care afacerea ta se poate face cunoscută, dar există câteva detalii de care merită să se țină cont pentru a putea realizarea un site de succes.

O strategie realistă pentru dezvoltarea unei afaceri trebuie să aibă în vedere și promovarea online, locul în care noi și noi utilizatori pot intra în contact cu produsele sau serviciile tale. Astfel, cu ajutorul site-ului de business poți ajuta clienții actuali, dar și viitori să găsească tot ce au nevoie într-un singur loc. De asemenea, site-ul afacerii bine construit este necesar și este cel mai simplu mod prin care să informezi viitorii clienți, locul unde se pot oferi noi informații despre oferte sau schimbările apărute.

Să luăm lucrurile și mai simplu!

Cu toate că poate te afli în postura unui administrator de firmă, au fost și vor fi în continuare cazuri în care ai devenit un simplu client în căutarea unor informații legate de un subiect anume, cel mai apropiat magazin sau cea mai apropiată stație de vulcanizare dacă mașina ta a făcut pană. Acestea sunt doar câteva exemple, pot fi multe altele în care primul lucru pe care toți l-am făcut a fost să căutăm pe internet.

Nu contează dacă afacerea este la început, este un start-up sau în proces de rebrand-uire, mediul online este pentru toată lumea! Iar atragerea de vizitatori către site este prima parte din câștig, este nevoie să aibă motive să rămână acolo și să te contacteze sau să cumpere!

Am strâns cele mai importante aspecte de care are nevoie realizarea unui site profesionist pentru a fi demn de încredere și să aducă un număr cât mai mare de vizitatori care să se transforme în posibili clienți pentru tine. Pentru început este esențial să se cunoască scopul business-ului pentru ca să se știe cu exactitate la ce se vor uita clienții. Că este vorba despre vânzarea unor produse sau servicii este important să se cunoască principalele scopuri pentru a construi un plan pentru fiecare în parte.

Și nu în ultimul rând care este target-ul business-ului, audiența care se dorește să viziteze site-ul (aici se ia în considerare vârsta acestora, nivelul educației, venit, pasiuni)

Pagina de start minimalistă, fără alte încărcături

Cu toții am ajuns pe diverse site-uri pline cu imagini originale, animații și alte lucruri interesante care furau privirile. Să nu ne păcălim singur, un design bogat este greu de digerat pentru clienți care au nevoie să înțeleagă din primul moment ce se întâmplă pe site. O imagine minimalistă asezonată cu informații relevante (exact acolo unde ochii privitorilor ajung) poate fi ceea ce un site profesional are nevoie. Echipa noastră vine în ajutorul tău cu tot ce ai nevoie în realizarea unui site adecvat afacerii tale, punând accent chiar și pe cele mai mici detalii (logo, font, culori folosite, imagini).

Informații de calitate în cantitatea potrivită

Fie că este vorba despre un site de prezentare dedicat firmei unde se explică domeniul de activitate și avantajele reale pe care le câștigă clienții, sau un catalog / magazin cu produse unde se pune accent pe prezentarea acestora, clienții trebuie să descopere numai informații de calitate, ușor de citit. Întregul conținut al paginilor este programat să ofere informații și detalii care pot să le răspundă audienței și problemelor lor. Firma LiveCOM scrie și dezvoltă conținut adecvat domeniului în care se află afacerea ta pentru nevoile reale ale clienților nișei tale.

Date de contact ușor de găsit

Oricine este interesat de produsele, serviciile tale și dorește să afle cât mai multe despre ceea ce poți oferi merită să aibă șansa de a vă putea contacta rapid pentru mai multe detalii. Dacă un magazin online oferă informații exacte și rapide despre cum se cumpără, sau cum se returnează marfa câștigă încrederea utilizatorilor. Un număr de telefon la îndemână și un formular de contact rapid sunt de ajutor în realizarea unei vânzări de succes și conferă acestora încrederea necesară.

Pune-te în locul lor!

Cum te-ai simți dacă te-ai afla în situația de a încerca să cumperi sau să te informezi despre un produs online, dar nu există date de contact vizibile unde să suni sau să adresezi o întrebare rapidă ? Exact, vei alege un produs asemănător pe următorul site care îți oferă încredere și date de contact pentru întrebări suplimentare.

Web Design simplu centrat pe conținut

Un design aspectuos atrage privirile, dar dacă posibilii clienți nu găsesc informația care să răspundă problemelor lor vor căuta mai departe fără nici o remușcare! Încearcă să ai mereu în minte imaginea pe care dorești ca un business să o lase celor care ajung pe site și să-i poți ajuta prin ceea ce promovezi. La final nu este vorba despre ceea ce primești, ci despre ceea ce oferi! Cât despre design-ul general, structura, paginile și link-urile interne ne ocupăm noi! Pentru utilizatori este nevoie de un design de efect, cât mai ușor de utilizat de toți cei care intră în contact cu site-ul. Cu toate că cei mai mulți vizitatori fac parte din nișa ta, pe site pot ajunge şi simpli curioși.

Alegerea culorilor potrivite

Tot ceea ce intră în construcția unui site trebuie să scoată în evidentă afacerea împreună cu beneficiile pe care le poate oferi. Și de aceea culorile alese trebuie să se plieze pe personalitatea business-ului și să reușească, chiar și prin acest mod să impresioneze. Că este vorba de roșu, galben, verde, albastru sau chiar extravagantul violet, combinația de culori de pe un site trebuie să facă fiecare produs sau serviciu cât mai bine evidențiat dar nu obturat. Web designerii cunosc secretele culorilor moderne bine alese și pot face adevărate minuni doar cunoscând sigla, valorile sau misiunea pe care brand-ul dorește să le transmită.

Informație gândită local și scrisă global

Tot ceea ce oferă un business prin intermediul site-ului trebuie să fie la subiect, explicată pentru ca toți vizitatorii să înțeleagă. Furnizarea unor informații clare, concise chiar și pe altă limbă pot atrage clienți din locuri nebănuite. Am înțeles acest lucru din propria noastră experiență și încercăm cu fiecare proiect nou să dezvoltăm site-uri care să scotă în evidentă firme și atuurile fiecăreia în parte.

Strategie de promovare online personalizată

Vizitatorii pot ajunge clienți cu ajutorul îndemnurilor la acțiune (call to action): "află aici, vezi mai multe detalii, contact rapid aici, cere acum o ofertă online". Cu cât un îndemn la acțiune este mai original și detaliat despre următoarea acțiune, cu atât are mai multe șanse de a atrage un click și de a transforma vizitatorul în client. Ne ocupăm de promovarea în motoarele de căutare, bine-cunoscutul SEO, promovare Google AdWords, promovare prin Facebook şi email marketing. Analizăm fiecare business în parte pentru a vedea cu exactitate strategia potrivită.

Un site ușor de navigat user fiendly şi mobile firendly

Nimeni nu are timp și răbdare să aștepte până o pagină se încarcă. Dacă un site nu se încarcă în 8 - 10 secunde utilizatorii pleacă imediat, fără să le pese de produs, de serviciu care chiar îi poate ajuta sau de orice informații prețioase. Și dacă au reușit să ajungă pe un site business unde este dificil să descopere metodele de contactare, cum pot comanda sau alte detalii care se găsesc foarte greu, la fel vor pleca. Navigarea ușoară pe site este prioritară și ar trebui să fie cât mai clară pentru fiecare.

Se poate să ai deja în minte câteva idei despre cum să arate propriul site, unde să plasezi imaginile și alte detalii pe care le vezi clar. Cu toate că tu știi exact ce face afacerea ta și tot ce se petrece, clienții tău nu cunosc aceste detalii şi s-ar putea să nu aprecieze ceea ce tu crezi că este important. Ca și client îți vezi propriile interese, cauți informațiile care să rezolve situația și care să te ajute și pe viitor. Aici intervine afacerea ta cu toate avantajele realiste la servicii și produse, plus date de contact rapide și disponibilitatea pentru suport. În orice domeniu ai lucra este necesar pentru clienți ca site-ul tău să fie simplu și să curgă logic, de la pagina de start, detalii despre firmă, produsele și serviciile oferite, blog și contact.

Un site prietenos, ușor de urmărit de pe orice dispozitiv face parte din bagajul obligatoriu al oricărui business în lumea digitală.