20 Decembrie 2017

free_traffic

Visul oricărei persoane care îşi promovează business-ul în mediul online și offline este de a atrage cât mai mulți vizitatori și ulterior clienți. Și chiar dacă afacerea ta există de ceva timp pe piață sau te afli la primii pași spre un business de succes, ținta principală rămân clienții, cât mai mulți dacă se poate.

Și se poate!

Internetul este plin de pagini care te învață cum să atragi clienții potriviți spre tine prin strategii gratuite sau plătite. Important este să folosești cât mai multe modalități pentru a canaliza cât mai mult trafic pe site, indiferent de oră din zi și din noapte. Campaniile plătite sunt modalități extraordinare pentru a te face cât mai cunoscut și de a atrage clienți, dar mai există și alte câteva metode gratuite care merită integrate în strategia ta de marketing pentru rezultatul scontat, atragerea de clienți.

Oferă conținut sau informații de valoare

Content marketing-ul este o strategie care îți poate aduce mai mulți clienți prin simplul fapt că îți faci cunoscute produsele / serviciile prin conținut de calitate.

Nu este suficient doar să descrii produsele și serviciile tale. Prin content marketing poți face cunoscute studii de caz, experiența de utilizare, informații de tip "știați că" etc. despre produse sau servicii.

Această strategie se traduce ca fiind conținut de valoare oferit în mod gratuit care te poate ajuta să convertești clienții în cumpărători fideli. Deoarece mulți utilizatori folosesc internetul pentru a descoperi lucruri noi, pentru a se informa, fii și tu o sursă de informații interesante și esențiale pe nișa ta. Punctează toate avantajele brand-ului tău pentru ca cei care au cu adevărat nevoie de tine să te caute. Content marketing-ul este exact despre asta, despre problemele clienților şi soluțiile pe care tu le poți oferi prin conținut fresh, care să le poată rezolva toate cerințele.

Viral marketing

Învață să te promovezi cu ajutorul share-urilor de pe rețelele de socializare pentru a putea ajunge la cât mai mulți oameni. Viral marketing-ul este întocmai acea modalitate prin care consumatorii pot să dea mai departe informații despre un produs / serviciu care le place și altora din mediul online.

Dacă la începuturi această modalitate de a te face cunoscut se făcea din vorbă în vorbă, acum se află și în zona online, pe platformele de internet. Ghidează trafic important direct pe site prin această alternativă care este și mai puțin costisitoare fată de marketingul tradițional.

Pentru crearea unui viral marketing de succes cheia stă în cunoașterea cât mai exactă a audienței cu care vrei să rămâi conectat şi bineînțeles, să le oferi acel content de calitate. Identifică-ți targetul și valorile pe care le are având la bază un research serios și analiză demografică dacă este cazul.

Odată ce ai aflat, la nivel de brand, audiența, nevoile ei și modalitatea de comunicare nu-ți rămâne altceva de făcut decât să creezi content numai bun de share-uit.

Dar stai, mai este ceva, munca nu se oprește aici deoarece viral marketing este un proces interactiv și continuu.

Social bookmarking sites

Aproape toate platformele de social media folosesc această unealtă web care te ajută să salvezi diverse pagini sau imagini pe care să le poți accesa mai târziu și pe care le poți face cunoscute și altora. În loc să le salvezi pe browser-ul web, le salvezi pe internet unde le poți accesa oricând dorești atât timp cât ai acces la o conexiune de internet.

Cele mai multe site-uri de social bookmarking oferă posibilitatea de a căuta prin articole de tipul celor mai populare, adăugate recent, sau făcând parte din diferite categorii (amenajări, știri, sport, politică și altele). Sunt utilizate chiar ca niște motoare de căutare inteligente: Twitter, Reddit, We Heart It, Pinterest, Evernote şi lista continuă.

Site-urile de social bookmarking permit tuturor să targeteze strict ceea ce doresc să vadă, multe astfel de site-uri având liste și link-uri populare pentru a putea fii la curent cu ce e nou și relevant căutărilor tale.

Să luăm ca exemplu amenajările, ești interesat de acest domeniu și începi să cauți pe un site de social bookmarking exact după acest cuvânt cheie "amenajări". În rezultate vei da peste două tipuri de articole, una cu o grămadă de voturi, iar a doua cu două voturi.

Ghici care va fi articolul norocos ales de tine?

Un avantaj al social bookmarking este că poate introduce site-uri altora cu relevanță în temele abordate, aducând astfel trafic valoros și backlink-uri importante site-ului tău. Alte beneficii ale social bookmarking pentru motoarele de căutare și, implicit, pentru site sunt :

  • Indexarea rapidă a site-ului
  • O indexare mai profundă
  • Măsoară calitatea și relevanța avută de un site
  • Meta data externă onest scrisă de utilizatori
  • Co-Citation sau modalitatea prin care bookmarking sites categorizează toate site-urile și paginile bazat pe etichetele (tags) folosite de utilizatori să le descrie
  • Numărul de voturi câștigate
  • Categorizarea care ajută la definirea subiectului fiecărui site
 
Aceste surse de bookmarking arată modul în care un anumit site este perceput de publicul larg. Când aceste site-uri permit votarea, arată motoarelor de căutare sau altor sisteme care monitorizează votarea părerea oamenilor în legătură cu site-ul tău, şi respectiv, calitatea lui.

Surse de backlinks (legături către site-ul tău)

Sunt multe modalități prin care site-ul tău poate primi backlinks (voturi de încredere de la alte site-uri) care să te facă cunoscut și să te propulseze spre noi clienți. Poți încerca să oferi testimoniale unor site-uri de calitate cărora le-ai încercat sau le apreciezi produsul sau serviciul. Pentru a le arăta că ești o persoană reală inserează și link-ul către site-ul tău în testimonial și lasă magia să înceapă!

Poți să încerci trendul blogging-ului prin care să oferi gratuit produse acestora și să-i rogi să menționeze în blog. Dacă alegi această modalitate este impetuos să ai grijă la limbajul folosit. Nu cere review-uri sau link-uri pe cuvinte cheie deoarece se poate ca pentru acestea să fii penalizat. Află mai multe despre cum trebuie să primești link-uri aici link-urile un factor major în optimizarea seo

Dacă ai deja site-uri pe care le urmărești și de la care ai vrea să primești backlink, fii proactiv şi fă-o chiar tu. Folosește-le numele site-ului într-unul dintre postările tale arătând-le astfel că apreciezi ceea ce fac ei. Fii sigur că aceștia la rândul lor vor face la fel cu tine, iar dacă nu atunci trimite-le un email prietenos în care să-I întrebi dacă pot adăuga link înspre pagina ta.

Înscrie-te pe site-uri care se ocupă cu trafic de calitate pe nișa ta și prin care să poți câștiga backlinks de la site-uri autorizate.

Dacă ţi-ai construit deja un plan de unde să primești trafic gratuit este necesar să evoluezi în ceea ce privește calitatea informațiilor de pe site și să oferi mereu ceva în schimb, gratuit. Câștigă încrederea utilizatorilor prin ceea ce promovezi, servicii și produse de calitate, cât și prin înformaţii care să le poată rezolva nelămuririle din domeniul tău sau să educe publicul.

Ai aflat informații interesante?

Abonează-te la newsletter şi îți vom trimite noutățile.
Articol publicat în Articole și noutăți   Miercuri, 20 Decembrie 2017